Hy guys !

Ei bine daca ati ajuns si pe la mine prin blog vreau sa va urez bun venit si spor la citit (sper ca va place) si sa lasati comentarii de toate felurile , bune , rele , pentru mine vor fi de folos. Kisses ,Dyana !:*:* ID : issabbeellaa

Rezumat : Atunci cand nu mai ai pentru ce sa lupti si iti repeti in fiecare secunda ca nu mai rezisti, te poate face ceva sa fi din nou tu ?Zbuciumuri sufletesti si ezitari in fiecare pas . Va reusi oare Bella sa treaca peste zidul ce o blocheaza sa viseze?



luni, 5 iulie 2010

Cap 10 - Freedom, please !

~Bpov~

Zilele treceau si odata cu ele cate o pagina din asa zisul meu jurnal murea , ucisa de cearnala sangerie , cruda a adevarului si cea neagra , morbida ,dar inteleapta a timpului .Totul era doar o rutina alba , statica , in care doar privesc cum se intampla nimicul. Nimic , un cuvant atat de simplu , dar complex la o privire mai atenta . Inconjurat de o ceata obscura si deasa prin care nu se gasesti raspunsuri , doar intrebari . Nu ii poti da o definitie , se gaseste peste tot si ne invaluie . Invaluie fiinta omului slab , trezeste nepasare si indiferenta , toate se sfarsesc cu nimic , viata , dragostea , ura , speranta . In centru universului se gasesc radacinile vietii , dar in jur nimic . Si pandeste totul incercand sa invaluie existenta , sa preia controlul a ceva ce nu ii apartine . Totusi nu il putem opri , dar nici lupta impotriva lui .

Timpul , parca oprit in loc se masura acum in sunete simple si regulate de tic-tac , nerecomandate pentru mult timp sanatatii mele mintale . Aerul se rotea in jurul meu aruncand praful catre necunoscut , facandu-l nevazut dat prezent oriunde si peste tot . Tot privindu-l in neimportanta sa , ma gandeam ca , de undeva de sus , as parea la fel , pierduta si nesemnificativa , la fel de aeriana ca un fir de praf .

Bun , stop cadru ! Deja devine ciudat ... Mai lipseste sa ma preocupe salvarea balenelor si cred ca ma autointernez permanent aici . Un oftat adanc ma cuprinse si m-am trantit inapoi pe perna nu foarte moale , martora a plictiselii mele vesnice . Oare se poate muri din asa ceva ? Sper ca nu ... Imi roteam ochii aiurea prin salon sperand sa gasesc ceva nou fata de acum ... 5 secunde ?!

Dar ma simteam bine , pur si simplu nu mai vedeam motivul pentru care sa stau inchisa ... aici , trantita pe un pat mic si incomod . De fapt , ce ar fi daca as face o mica plimbare ? Nu , nu e bine . M-am contrazis imediat ce mi-a venit ideea . Dar era atat de tentant si cand ma gandeam cum ar fi sa imi dezmortesc putin membrele , sa simt din nou pamantul sub picioare . Ei haide , daca am scapat cu bine dupa incedentul cu scarile o sa fac fata si la asta ? Nu-i asa ? Mi-am intrebat constiinta care , ori ma ignora , ori nu mai exista , ori era la magazin dupa tigari . Ce conteaza ...

Am tras patura la o parte si m-am ridicat in sezut la marginea patului. Pana aici a fost bine . Am luat o gura sanatoasa de aer si am coborat , punandu-ma cu picioarele pe pamant . Ah, ce am ametit ! Am gandit imediat ce eram in pozitie verticala total si mi-am dus repede mana la cap . Da , poate capul meu inca nu e chiar bine ... Am stat cateva secunde asa pana mi se limpezi mintea si nu am mai simtit apoi nimic neinregula .

Ma miscam in voie prin salon , facand ture dintr-o parte in alta , simtindu-mi in sfarsit picioarele miscandu-se, simtind textura dura , dar in acelasi timp placuta a covorului .

Lumea arata intradevar altfel de sus ... Un scartait enervant imi inunda urechile , distrugandu-mi linistea deplina in care redescopeream cum e sa traiesti . Am realizat apoi ca zgomotul fu produs de usa , prin care intrara un Edward si un Carliste cu zambetul pana la urechi . Ups , mi-am dat seama ca am fost prinsa si am lasat capul in jos , inrosindu-ma intr-o noanta de rozaliu pal . Ma asteptam la niste priviri ciudate , acuzatoare chiar si la mustrari sau predici , dar amandoi se uitau amuzati , avand inca putin si pufneau in ras .

M-am uitat in schimb eu ciudat , cerand o explicatie din priviri . Schimbara o privire cu subinteles , Edward aproband o intrebare nerostita , intelegandu-se doar din priviri . Imi strica tot cheful ... Mi-am spus in timp ce ma asezat pe marginea patului , in sezut .

- Bella , poti pleca acasa ! imi spuse Carliste , largandu-si zambetul . Trebuia sa aiba grija , mai avea putin si ii pica fata .

- Mda , mare lucru ... Stai ! Ce ? am tipat , aproape cazand din pat .

- Exact ce ai auzit ! imi zise de data aceasta Edward , afisand un zambet larg , superb ... Am stat o clipa blocata cu ochii pe chipul sau perfect , dar mi-am revenit imediat , controlandu-ma si revenind la subiect .

- Vorbesti serios , pot sa plec acasa ? am intrebat entuziasmata , acum sarind din pat .

- Da , daca promiti ca stai in pat inca vreo 2 zile .

- Sigur , sigur .

- Promiti sa ai grija de ea pana se insanatoseste de tot ? ii sopti Carliste lui Edward , dar nu suficient de incet . M-am intors inbufnata ca un copil mic si acesta , uitandu-se amuzat la mine , raspunse :

- Desigur ! Haide Bella ! Si ma ajuta sa imi fac repede bagajele . In fond, ma simteam chiar bine acum . Coastele mele erau in regula , durerea disparand de ceva vreme , mana stanga era ca si noua , capul se invartea putin la miscari bruste , dar ametita sunt din nastere, deci nu sunt sigura daca e din cauza lovituirii . Oh , dar ce conteaza ? Plec acasa !!! Am indesat putinele lucruri aduse de Edward la rugamintea mea si inainte sa imi dau seama , ieseam pe portile ... albe , ale spitalului .

Am iesit in sfarsit din nou in civilizatie . Nu de alta dar aproape 3 saptamani inchisa intre 4 pereti diabolici , care imi bantuiau linistea si somnul nu era prea usor . Plus plictiseala , plus dureri , plus plictiseala sau asta am mai zis-o odata ? Whatever ! Daca nu as sti mai bine as zice ca am stat internata la dezintoxicare . Am auzit ca si pe acolo atmosfera e cam tot asa .

Il urmam indeaproape de Edward , care imi purta bagajele si se opri in fata ... unei masini negre ? Puse toate lucrurile in portbagaj apoi se urca pe scaunul soferului . M-am asezat in dreapta lui in liniste , dar nu m-am putut abtine pe tot parcursul drumui .

- Masina ? am intrebat mutandu-mi privirea catre el cu o expresie usor uimita .

- Se pare ca fiind voluntar aici ai mai multe beneficii decat credeam la inceput . Adauga apoi entuziasmat : Adica , e o bijuterie ... Si mangaie usor capota .

- Ce marca e ? Am intrebat chiar interesata .

- E un Volvo de toata frumusetea . Spuse admirativ .

Mi-am abtinut un chicot la vederea lui .

- Alice ce mai face ? am intrebat dintr-o data , brusc imaginea ei clara aparandu-mi in minte .

Un oftat apasat si prelung ii iesi din piept si raspunse pe un ton controlat cu greutate :

- La fel ... Incep sa imi pierd speranta , nimic nu pare sa functioneze . De cand a reactionat atunci cand erai de fata , nimic . Incheie cu o voce sfasiata concentrandu-se total asupra drumului , luand o atitudine meditativa , creand o atmosfera cam incomoda in linistea deplina ce o impunea doar prin gesturi .

- Imi pare rau ... Am spus plecandu-mi capul , regretand faptul ca am o gura pe care , din pacate , o folosesc, si inca foarte prost.

- Pentru ? Intreba incurcat , intorcandu-se un moment catre mine .

- Pentru ca am deschis subiectul ? I-am raspuns cu un fel de intrebare . De fapt , mai bine las-o balta ! am spus indignata intorcandu-ma sa privesc pe geam aparent distrasa .

- Glumesti nu ? incepu pe un ton plangaret oprind masina pe dreapta si se intoarse complet spre mine . Il vedeau cu coltul ochilor cum astepta sa ma intorc .

- Bella uita-te la mine ! Te rog ? imi spuse bland si ma intoarse catre el ridicandu-mi barbia si fortandu-ma sa ii intalnesc privirea .

- Te-ai suparat . Constata trist , iar verdele ochilor sai se intesifica , sclipind , o mantie lichida invaluindu-i . Incercasem sa ii evit privirea , dar parca ma atragea , nelasandu-ma sa scap de sub farmecul ei .

Un claxonat puternic imi intrerupse contemplarea , si se pare ca si lui din moment ce se intoarse imediat in spate murmurandu-i ceva nu prea dragut celui care facuse asta. Am decis sa destind putin atmosfera tensionata si am spus pe un ton detasat , putin jucaus :

- Deci mergem acasa sau ce ?

Nu mi-a raspuns , dar l-am putut vedea dandu-si o clipa ochii peste cap amuzat .

Traficul nu era prea aglomerat asa ca am ajuns repede la destinatie . Casa arata la fel , cu nimic interesant care sa te atraga sau sa te faca confortabil . Aceasi senzatie ciudata de claustrofobie ma invalui in momentul in care am trecut pragul . Inspectam mobilierul din jurul ca si cum nu il mai vazusem inainte , dar o voce suava si linistitoare ma readuse pe pamant .

- Unde le pun astea ? Arata catre bagajele care le tinea inca in mana .

- Um , lasa-le acolo . Le duc eu sus mai tarziu . Am raspuns rapid urcand scarile .

- Da , sigur ... Unde e camera ta ?

- Ma descurc , pe bune . Am insistat apropiindu-ma de el si prinzand de bagaje . Am inceput sa trag de ele cat puteam , iar el, vrand sa le puna jos , le dadu drumul .

Luata prin surprindere , nu am reusit sa imi redresez echilibrul la timp si simteam cum imi fuge rapid pamantul de sub picioare . Am inchis ochii in anticipatie , pregatindu-ma pentru contactul dur cu parchetul vechi . Insa o pereche de brate puternice se stransera in jurul meu ridicandu-ma sus . Din pricina inertiei m-am trezit lipita de pieptul sau fierbinte , cu mainile infasurate in jurul gatului sau .

- Ai putea , te rog , macar sa stai in picioare ? Imi sopti la ureche invaluindu-mi fata cu respiratia lui ametitoare . Nu eram in stare sa ii raspund , nici macar sa fac un semn din cap , eram complet paralizata in bratele lui .

Respiram precipitat la cativa centimetrii de chipul sau inuman de atata frumusete , uitandu-ma pe sub gene direct in ochii sai . Imi dadu atent o suvita la o parte , micsorand progresiv distanta dintre noi .

Insa bagajele nu erau de aceasi parere ca e o idee buna , asa ca s-au rasturnat cu un bubuit puternic , intrerupandu-ne momentul . M-am retras usor , uitandu-ma la ceva nedefinit din spatele lui .

- Chiar ai de gand sa ma ti inchisa aici ?

- Tu ce crezi ? Ma intreba ridicandu-si ambele sprancene .

- Mda , am prins ideea ... Merci ! am spus ironic , indreptandu-ma catre camera mea facand pe suparata . Doamne da sa mearga asta ! ma rugam in minte .

- Dar mai intai am putea face o mica plimbare . Sti tu , aer curat ... Ti-ar face bine .

- Oh , nu m-am gandit la asta . Am spus parand mirata si verificand daca nu cumva glumeste .

- Nu ti-a iesit planul stai linistita , dar nu vreau sa te torturez si mai mult decat ai fost . Chicoti scurt privindu-ma amuzat cum imi incruntam sprancenele gandindu-ma unde am gresit .

- Sa inteleg ca nu vrei sa mergem ? Bine atunci ! Si se indeparta si mai mult de iesire .

- Nuuuu ! Stai ! Mergem ... Am sarit imediat zbughind-o pe usa afara . Ah , padurea mea iubita , cat de dor mi-a fost de natura . In sfarsit am intrat in lumea mea !

-----------

Gata si capitolul 10 , nu imi vine sa cred ca deja am ajuns la capitolul 10 !!! :O:O Parca numai acum puneam primul capitol 8-> . Anyway , nu ma bagati in seama , devin melancolica ... :)) . Parcea aceea in care am incercat sa explic nimicul , e un fel de chestie care ma intriga pe mine ... Daca gasiti o definitie , lasa-ti comm :> . Apropo de comm , la capitolul trecut ce s-a intamplat ? :(
Daca cititi si va place si crede-ti ca merita ,as vrea sa ma ajutati sa il fac mai cunoscut :) . Read and comm !
Ah , pana nu uit , am observat ca mi-au cam scapat melodiile de inspiratie in ultimul timp . Deci , la acest capitol : Ellie Goulding - Starry Eyed

Kisses !!!
Dyana

12 comentarii:

  1. Yeeey! Ce apropiere intre cei 2:X:X:X
    Pacat ca nu a fost mai mult:>:X
    Si Bella.... in sfarsit liberaa:X
    Abia astept next-ul:X
    Subliiiiiiiim:X 8->:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. superb!!!!!:X:X:X:X:X
    si partea in care ai explicat nimicul a fost extraordinara, eu una nu as putea scrie asa de frumos ca tine:X:X:X:X
    bella e liberaaaa!!!!!
    apropierea dintre cei doi a fost minunata, dar de ce nu a fost mai mult??? abia ast nextu!!!:X:X:X:>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc foarte mult :* , desi nu merit atatea laude :-j . Apropierea nu a fost mai multa pentru ca e prea devreme , relatia lor mai trebuie sa evolueze ;) .

    Kisses !!!
    Dyana :*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. mamail adoor
    posteaza mai repede
    ca innebuneescc
    :((
    anne

    RăspundețiȘtergere
  5. ma straduiesc sa pun cat mai repede :) .Multumesc ca ai lasat comm :X .

    Kisses !!!
    Dyana :*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb!Abia astept next ul!!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte fain ficu tau! e deosebit
    astept urmat capitol :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur mult ca iti place :*

    Kisses !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place mashina:>
    si capitolul e ft tare
    bafta:*


    Big hug!!!!
    Caramellaa:*

    RăspundețiȘtergere
  10. wow… super… felicitari… acum ma apuc de citit de continuare…

    RăspundețiȘtergere
  11. Bella a iesit din spital! uppy! dar de ce erau cei 2 amuzati? [:-/]
    la apropierea aia trebuia sa se intample ceva...ceva...ceva [:))]
    ne mai tii putin pe jar, asta e [:P]
    HuGs [>:D<]

    RăspundețiȘtergere
  12. In sfarsit Bella a iesit din spital... si Edward nu se poate tine departe de ea... frumos...
    Prima parte a capitolului cu nimicul...super tare... felicitari...
    Ma duc la next-ul :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu despre fic :*...