Hy guys !

Ei bine daca ati ajuns si pe la mine prin blog vreau sa va urez bun venit si spor la citit (sper ca va place) si sa lasati comentarii de toate felurile , bune , rele , pentru mine vor fi de folos. Kisses ,Dyana !:*:* ID : issabbeellaa

Rezumat : Atunci cand nu mai ai pentru ce sa lupti si iti repeti in fiecare secunda ca nu mai rezisti, te poate face ceva sa fi din nou tu ?Zbuciumuri sufletesti si ezitari in fiecare pas . Va reusi oare Bella sa treaca peste zidul ce o blocheaza sa viseze?



joi, 15 iulie 2010

Cap 12 - Lie , truth and life

~Bpov~

Aş vrea să cunosc adevărul , dar minciuna este mult prea îndrăgostită de sufletul meu tânăr , de vulnerabilitatea mea . Secundele trec pe lânga noi , dar nu le vedem , durerea o simţim , e evidentă , dar rămâne pentru totdeauna .Dacă lacrima e sărată , iar zâmbetul e dulce , inocent , viaţa cum e ? Aceasta le are pe amândouă , le îmbină tenace , elegant , le lasă să se lupte pentru dominaţie , să se frângă într-o singură fiinţă .

Eu sunt doar spectatorul palpitat ce traieşte fiecare clipă , lăsându-se în voia destinului , eşuând lamentabil în îndrăzneaţa încercare de a schimba viitorul . Mulţi spun că trăim doar in prezent ... greşit ! Trăim în prezent şi trecut imaginându-ne viitorul . Amintirea face legătura dintre lumi , vina va face parte din viitor , inocenţa fiind de mult înecată fără milă in trecut .

Eşti la graniţa dintre iad şi infern , ce alegi ? Te gândeşti o clipa şi îţi spui că e acelaşi lucru deci nu contează . Greşit ! Alege raiul , luptă pentru tine , dacă ai aripi , zboară , daca iţi sunt rănite , aleargă , dar niciodată nu te opri . Taie şi spintecă în trecut , îngroapă-l în uitare şi promite-ţi în prezent că va fi mai bine .

Sentimentul dezolant atunci când te uiţi pierdut la orizont punându-ţi întrebarea dacă mai trăieşti e imperceptibil . Şi dacă o faci , atunci pentru ce ? Întrezăreşti o silueta ceţoasă ce iţi întinde mâna ducându-te pe culmea cea mai înaltă a vieţii, făcându-te să cunoşti adevărata ta menire . Închizi ochii împlinit şi te trezeşti într-un peisaj nou , complet străin ochilor tăi curioşi , ademenindu-te încet către dezamăgire şi dispreţ .

Visul se termină şi începe realitatea , lacrima dispare şi apare zâmbetul , întinzi mâna blând şi o retragi violent . Ne naştem şi murim cu aceaşi întrebare încrestată în minte ; de ce ? Mă învârt în jurul realului ca o nebună , vreau să pătrund în ficţiune , să am o lume a mea , să pot zbura si uita de ... tine .

Atâtea vorbe dulci , atingeri patimaşe si dorinţa mistuită de iubire . Iubire , ce cuvânt complicat , nu ? E nevoie de mult prea multe pentru a o păstra vie , pentru ca jeraticul încrederii să mai tină încă lipite două suflete ameţite de cuvinte . Când există secrete , există neîncredere şi nesiguranţă , apare fisura prin care pătrunde egoismul . Apoi, înainte să deschizi ochii , ai întors spatele celui mai binevoitor sentiment . Închizi trecutul într-o cutie , contruieşti ziduri de nepăsare , afişezi măşti de nepătruns şi înainte să închizi ochii la loc , nu mai e cuvântul „eu” cel ce te caracterizează .

Îndepărtezi necunoscutul din cale , îţi faci loc prin lume dând din mâini , uitându-te arzător şi blestemând ziua în care ai fost prea aburit de promisiuni si idealuri , nemăsurând lungimea adevărului . Ţi-e dor ? Să nu iţi fie ! TU ai făcut asta , înghite de două ori în sec şi trimite-te în agonie cedând locul tău cuiva care îl merită . Fă-te nevăzut în întuneric şi păndeşte din umbră momentul răzbunării , imaginează-ţi gustul dulce al triumfului şi încheierea misiunii tale pe pământ .

Vrei să laşi ceva în urmă ? Lasă egoismul , setea inuman de crudă pentru durere . Uită-te apoi cum e îmblânzită încet , cum ochiul criminal devine inocent , cum mâinile încleştate ce zdrobeau în aşchii subţiri lemnul dur de brad ajunge să îl şlefuiască .

Dacă vrei să şti adevărul , spune-l prima dată pe al tău .Viaţa nu e o poveste , dar povestea poate fi o realitate ...

Am închis jurnalul cu o bufnitură accentuată , trecându-mi mâna leneş prin părul meu uleios de la aerul îmbibat parcă în unt topit . O esenţa ciudată îmi cuprindea simţurile , o stare de somnolenţă anormală mă acapa cu paşi mărunţi .

Insignifianţa cuvintelor crestate cu atâta înverşunare pe o peliculă subţire , imaculată, îmi înconjurau mintea . De unde au izvorât şi de ce nu le-am lăsat să se piardă în uitare ?

O singură frază dintr-un întreg fără sens mă înebunea ; „Dacă vrei să şti adevărul , spune-l prima dată pe al tău” . Ştiam la ce se referă , curiozitatea mă măcina de câteva zile , vroiam să ştiu cu orice preţ ce s-a întâmplat , povestea întreagă , nu un rezumat neîngrijit spus la repezeală .

Am luat cu o mână tremurândă o cutie ce se presupunea că e lucioasă , acoperită cu un strat considerabil de praf . Lacătul , de mult stricat , atârna la fel ca şi un pandantiv pe un lanţişor ruginit . Am suflat o clipă , aproape inecându-mă de la atâta praf statut , trecându-mi încet mâna peste suprafaţa decojită de deasupra . Am închis ochii , luând o gură sănătoasă de aer şi am deschis cutia cu un scârţâit scurt . După câteva clipe pustii am lăsat nişte raze timide să îmi învaluie pupilele dilatate în anticipaţie . Mi-am lăsat privirea în jos , rămânând blocată , totul învârtindu-se haotic într-o horă de foc . La suprafaţă era o poză animată , cu trei persoane zâmbereţe ţinându-se de mână . Familia perfectă... O lacrimă pură , contură sentimentul indispensabil al dorului , al regretului .

Am auzit cheia întoarsa leneş în broasca şi paşi apăsaţi urcând scarile . Mi-am şters cu încheietura mâinii lacrima fugară şi am închis cutia în grabă .

M-am ridicat de pe canapea în momentul în care uşa camerei se deschise , Edward uitându-se încurcat la mine , realizând ciudata schimbare a dispoziţiei . Fără ca alte cuvinte să fie rostite, am înşfăcat cutia plăpândă de pe covertură.

- Urmează-mă ! Am murmurat sec , trecând absentă pe lângă el .

Ajunsă în miezul lumii mele , înconjurată de staturile fantomatice ale crengilor ce se lăsau greoaie aproape pe pământ , am rămas întoarsă cu spatele , privirea fiind concentrată într-un punct neclar , cutia parcă curgându-mi printre degete,căzând zgomotos pe pământ .

- Şti , mă gândesc încă şi acum cum am ajuns aici ... Am început amar , un chicot jalnic scăpându-mi printre buze . Nu am primit în schimb niciun răspuns la replica mea masochistă . Pentru că asta eram , îmi curgea prin vene , ştiam cu fiecare clipire că va durea .

- Acum aproximativ 3 ani şi jumătate stăteam tot aici , diferenţa e că viaţa mea nu avea atât de multe accente dramatice . M-am întors apoi , privindu-l direct în ochi în timp ce continuam .

- O simplă seară festivă de duminică... ziua mea de naştere ... Împlineam 13 ani , dar eram aşa o copilă . Aveam un suflet inocent, infantil şi pur , un zâmbet adorabil ... nu ştiam ce e aia viaţă . Un zâmbet schimonosit mi se lăţi pe fată la amintirea acelei „eu”.

- Au plecat toţi invitatii şi, frântă de oboseală , m-am aşezat la adăpostul somului . M-am trezit buimacă în mijlocul nopţii , cu gâtul uscat , aveam nevoie urgent de un pahar sănătos de apă . Dar era întuneric şi îmi era frică să păşesc singură prin el . Am auzit apoi câteva bubuituri uşoare de la parter şi am crezut că e tata . Da , vezi să nu ...

Deja nu mai vedeam nimic altceva decât plăsmuirea propriei amintiri . Eram prezentă fizic şi emoţional , privind totul tăcut , retrăind fiecare sentiment contradictoriu şi bulversant .

- Prinzând curaj , bănuind că tata e în bucătărie , am coborât tiptil pe scări . Abia atunci mi-am dat seama că m-am înselat şi din momentul în care am văzut cele trei siluete negre, a început coşmarul . Un ţipat ascuţit îmi scăpă printre buzele crezute pecetluite, începând dezastrul . O avalanşă de mişcări bruşte , ţipete şi lovituri , terminate într-un sfârşit cu două trupuri îngheţate pe vecie . Am încercat la un moment dat să fug , însă unul dintre ei mă prinse de gluga bluzei trântindu-mă violent de perete . Simţeam sângele prelungindu-se pe suprafaţa dreaptă a peretelui ajungând să îmi mânjească palma , o ameţeală puternică cuprinzându-mă în acelaşi timp . Ambii parinţi mi-au venit numaidecât în ajutor rostind la unison un ultim cuvânt ; Fugi ! Fără să mă gândesc de două ori, am luat-o la goană , urmarită îndeaproape de cei trei . Am ajuns rapid în pădure afundându-mă în necunoscutul ei . Am auzit o voce răguşita în goana mea nebună, din spate, ce murmură printre cântecul nocturn al greierilor „ Las-o, şi aşa nu va mai ieşi de acolo ...”. Cinci zile am stat izolată , tremurând violent , hrănindu-mă doar cu amintirea acelei seri ... Vocea mi s-a stins brusc , picioarele mi se înmuiau cu fiecare secundă ameninţănd să cedeze , dar am continuat .

- Am aflat mai târziu că rudele , după aflarea „marii” veşti ,s-au mutat din ţară , unii crezând că eu am fost răpită sau chiar moartă , dar nici unul nu a acţionat . Am încheiat la final pe un ton tremurat , stins , plecând capul într-o parte ,o afurisită de lacrimă dându-mi de gol emoţia .

- Cum te-ai descurcat ? Mă intrebă o voce suavă , blândă dar lipsită de obişnuita notă de compătimire . În sfarşit cineva care mă poate privi în ochi fără a izbucni în plâns în orice moment spunându-mi cu milă un „Îmi pare rău” la întâmplare .

- Păi , m-am întors apoi nenorocită , intrând în casă pe fereastră ,trăind cu teama în suflet şi lacrima pe obraz . Bani aveam oricum , cred că în fiecare bancă existentă pe continent era un cont deschis de răposatul meu tată ... În rest , am învăţat , viaţa m-a călit repede şi brutal ... Am dat indiferentă din umeri lovind cu piciorul o pietricica ce se sfărâmă într-un praf mărunt şi înşelător , lăsându-se dusă de adiere . O distrugere a dus la ceva nou , mai palpitant şi periculos decât statul între o grămadă de frunze .

- De ce nu ai căutat pe cineva care să te ajute , să îţi fie alături ? De ce nu ţi-ai contactat familia ?

- Nu am nevoie de nimeni , Edward . Nu am încredere nici în familie şi tu îmi ceri să caut printre străini misterioşi şi înşelători un tovarăş de viaţă ... Am pufnit parcă isteric , luând o expresie scârbită .

- Ei bine , nu tocmai un străin ... Adăugă pe un ton scăzut , insinuant . Am deschis gura pentru a mai debita vreo prostie , dar am închis-o la loc dându-mi seama că nu mai e nimic de zis .

- La ce te gandeşti ? L-am citat din ziua precedentă , privindu-l curioasă cum se pierdea pe nu ştiu ce planetă nedescoperită oficial .

- La tot şi în acelaşi timp la nimic . Bun , deja mă simţeam ca pe un platou la mâna a doua repetând o scenă penibilă . Mă gândeam la viaţă , la destin , menire şi importanţă . Mă gândeam cum aş putea să schimb un viitor pe care nici nu îl cunosc şi să am totuşi satisfacţia ştiind sigur că am facut-o . Bine , de fapt ce vreau să zic este că mă gândesc la Alice , doar că am spus-o mai poetic ...

- Drăguţ joc de cuvinte . Am şoptit interactiv , începând să îmi frec palmele preocupată .

- Ăsta nu e un joc , Bella ! Mă uimi intensitatea cu care rosti cuvintele , făcându-mă să tresar o clipa .

- Studiez zi şi noapte , aprofundez fiecare cuvinţel spus de Carliste , citesc suplimentar , aplic , extersez , mă epuizez complet , nu mai dorm deloc şi tot nu găsesc ceva similar cu situaţia surorii mele . I-am povestit lui Carliste pe ocolite , presupunând că am auzit un caz neelucidat , iar acesta se uită la mine îngândurat spunând că un astfel de caz ar fi o reală provocare chiar şi pentru el . Nu întelegi ca pe zi ce trece îmi pierd speranţa , o dau dracului pe ea şi pe toată lumea ! Incepu să se precipite gesticulând neîncetat prin aer , lacrimi violente părăsindu-i ochii îndureraţi . Se trânti la un moment dat la baza unui copac reprimându-şi suspinele . M-am apropiat împiedicat şi am întins mâna către părul lui mătăsos şi , ca de obicei , dezordonat , măngâindu-l sfios . Îl simţeam cum se relaxează , exact cum o facu şi la spital . M-am aşezat apoi lângă el , aşezându-i capul pe umărul meu , continuând să îi alin durerea . Pentru că era singura persoană de care chiar îmi păsa ...

---------

Nici acum nu îmi vine sa cred că am scris cu diactritice :O . Pentru mine e „minisiunea imposibilă” , totura iadului :)) . Şi totuşi am reşit într-un final . De trei capitole mă străduiesc să scriu aşa , mii de scuze pentru eventualele greşeli .
Ştiţi de ce mi-am dat seama ? Inspiraţia mea ori e afurisita ori e proasta :))) . Vine aproape tot timpul seara , exact când vine mama cu „Închide-o pe Silver (laptop-ul meu :)) ) si culcă-te !”. Sau vine atunci când am de făcut ceva ce nu poate fi amânat sau când nu am acces la laptop . Şi atunci când vine într-un moment să zic aşa prielnic , vine pentru ficul greşit :)) . Ce i-am făcut de mă urăşte aşa ? :|

Dupa cum vedeţi am pus sus şi un poll să văd şi eu cam ce parere aveţi voi despre acest fic , nu numai cei care lasă comm (:X)... Va mulţumesc mult !!!Având în vedere că am primit şi unul care mi-a demostrat că cineva e de părere ca nu prea le am cu scrisul am încercat să aleg cuvintele cu mai multă grijă , sper că a ieşit ceva mai bine ... :D .

În legătură cu cel/cea care a votat la ultima obţiune , (dacă va vedea asta) , aş vrea să îi comunic scuzele mele pentru că i-a pierdut timpul cu ceva care nu i-a făcut placere . Nu scriu ca să le placă tuturor , sunt mai realistă de atât , nici măcar în imaginaţia mea nu toata lumea e „exalată” când postez un capitol nou . Şi încă ceva , chiar dacă zici că nu merită să îl continui , eu tot o fac chiar daca poate nu e un lucru bun :)) . Nu m-am supărat sa ştiţi , am cerut părere sinceră şi asta vreau să primesc .

Sper să vă placă acest capitol , povestea Bellei nu ştiu cât de bine mi-a ieşit şi sper că nu v-am plictisit cu „creaţia” de la început... Aştept păreri , asta include şi critici >:) !!!

Având în vedere că plec la mare , sunt pe drumuri minim 2 săptămâni , asta înseamnă o pauza forţată . Nu mă urâţi , ok ?Eu nu vreau să plec , pe bune ! Nici nu am plecat şi deja visez la clipa în care postez cap 13 (8->) . Scrisul nu e o obligaţie la mine , e necesitate , nevoie ...
Read , Enjoy and Comm !!!

Kisses ,
Dyana :*:*>:D<>:D<

9 comentarii:

  1. A fost... huh, mirific. Ma holbam la monitor si citeam, defapt savuram cuvintele scrise de tine cu asa o intensitate... :x
    Acum stim si povestea Bellei, si ceva din a lui Edward pana cand Alice a devenit asa cum e acum.:( Trist. Prea trist...
    Oricum, e sublim:x'
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. wow! mi-au placut cuvintele scrise in jurnal [:X] prima data citeam si nu intelegeam ce legatura au cu ficul [:">] la urma m-am prins [:))]
    trista povestea Bellei [:(]
    nu`i nimic daca intarzie capitolul urmator...eu am rabdare [;)]
    HuGs`4`Uh [>:D<]

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult fetelor !!! >:D< Inseamna foarte mult pentru mine sa stiu ca a iesit ceva din capitolul acesta . Aveam putin emotii :D .

    Kisses and hugs for both !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. genial capitolul:X:X:X:X
    esti o scriitoare excelenta, dar stiai asta!!si nu conteaza ce a zis aceea persoana!
    ce trista e povestea bellei si a lui edward chiar daca nu o stim chiar pe toata!
    si cuvintele scrise in jurnal au fost minunate:X:X:X:X:X
    si akum asteptam capitolul 13!! aaa distractie placuta!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci , Nik >:D< !!! Desi cap 13 va veni mai greu ... :| . Multumesc tie si tuturor celor care ma sprijina :) .

    Kisses !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Fooarte tare:((prevedeam ca asta o sa se intample.Oh, asa de trist:((. Scurt capitolul ( foarte scurt chiar dar super… ca de obicei:x Pupiicii!!

    RăspundețiȘtergere
  7. wow .
    minunat :X
    atunci imi vine si mie inspiratia..ce sa ii faci :))
    <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum ceva timp am citit primele capitole din ficul asta , si peorma am uitat care e site-ul ... acum sunt fericita ca l-am gasit
    este minunat tot ce scrii tu , chiar superb !!! imi place foarte mult si nu inteleg de ce nu ai tone de zeci de commentarii ... e de departe unul dintre cele mai bune ficuri
    Astept next-ul
    P.S. : am mai pus si eu daca vrei sa vezi : http://ignorantabycampire.wordpress.com/ch-4-duelul-partea-a-doua/

    RăspundețiȘtergere
  9. Am citit capitolul asta si mi-a placut. Ai un stil plin de sensibilitate de a scrie.
    Vad ca n-ai mai postat de ceva timp, sper sa te simti inspirata in curand!
    Poate reusesti sa faci designul blogului un pic mai lat, acum e cam inghesuit si poate sa fie dificil de citit. Asta e singura mea nemultumire:) Continutul merita pus in valoare.
    Bravo pentru fic!

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu despre fic :*...