Hy guys !

Ei bine daca ati ajuns si pe la mine prin blog vreau sa va urez bun venit si spor la citit (sper ca va place) si sa lasati comentarii de toate felurile , bune , rele , pentru mine vor fi de folos. Kisses ,Dyana !:*:* ID : issabbeellaa

Rezumat : Atunci cand nu mai ai pentru ce sa lupti si iti repeti in fiecare secunda ca nu mai rezisti, te poate face ceva sa fi din nou tu ?Zbuciumuri sufletesti si ezitari in fiecare pas . Va reusi oare Bella sa treaca peste zidul ce o blocheaza sa viseze?



vineri, 9 iulie 2010

Cap 11 - Not like I thought


~Epov~

Zilele treceau usor , parca nefacandu-si prezenta in viata mea incarcata , ocolind si ignorand spatiul limitat in care imi desfasuram umila activitate . Stateam pe scaun si meditam , asteptand nervos de vreo jumatate de ora . Bateam nerabdator din picior si ma uitam incruntat la bietul ceas de pe biroul lui Carliste care isi dadea ultimele suflari facand ceea ce facea de-o viata intreaga , arata nemilosul timp ce vine si trece , facand impresia ca nu existat niciodata .

Bun , o zic , sau in fine , o gandesc „ Doamne , dar mai intarzie mult ?” . Il asteptam pe Carliste de aproape o ora pe scaunul din fata impunatorului sau birou . Spunea ca ar dori sa cunosc pe cineva , oricine ar fi , proasta prima impresie nu am ce zice ... Nervozitatea mea accentuata se datora si faptului ca maine e prima mea zi de voluntariat , inceputul unei provocari , momentul in care sperantele mele prind radacini si ziua de maine va parea diferita .

Dupa inca vreo 5 minute chinuitoare , usa se deschise incet si patrunsera in camera 4 persoane , dintre care facea parte si Carliste . Acesta isi drese glasul uitandu-se la noi cum ii adesam priviri intrebatoare .

- Acesta este Edward Cullen , noul voluntar . Ma prezenta rapid , scapand de mine .

- Edward , ei sunt , Rosalie Cullen , Emmet si Jasper Withlock . Termina de prezentat si se uita dintr-o parte in alta stanjenit , cum ne priveam la randul nostru . Am decis dupa vreo 3 secunde sa rup tacerea asta infernala si , sa inceapa politeturile ...

- Incantat de cunostinta ! Am intins apoi mana formal catre fiecare , toti raspunzandu-mi cu un „De asemenea!” si un zambet chinuit sau „La fel!” si imi arunca o privire ce se presupunea ca e calda . Se putea vedea de la o posta ca nici macar nu se straduiesc , parca tocmai vedeau de la morga sau ceva si li se arata in fata cel la al carui capatai au pus flori . Jesus !

Nu asa imi inchipuiam eu colegii de voluntariat , ma asteptam la niste oameni de treaba pe care te poti baza , poti avea incredere . Sa poti lega , stiu eu , chiar prietenii , sa ne ajutam reciproc . Nici de cum la niste stane de piatra false , care nici nu sunt in stare sa iti ureze un calduros si sincer bun venit .

Nu am indraznit sa il intreb pe Carliste de acea „mica” intarziere , dar nu stiu de ce presimt ca a fost din cauza celor trei .
Prima zi trecuse repede , inca nu ma apucasem de lucru in adevaratul sens al cuvantului , vor exista destule zile si pentru asta .

I-am facut o vizita scurta Bellei , care dupa ce observa oboseala mea destul de evidenta ma trimise numai decat acasa . Am mai descoperit macar o caracteristica a ei , e extrem , dar extrem de incapatanata . Si ea fiind bolnava , eu cedez , ingropandu-mi incet incet orgoliul . Parea atat de pierduta , era evident cum i se lumineaza fata atunci cand se deschide usa . Cred ca era o adevarata tortura sa stai zi dupa zi inchisa ca intr-o cusca . Macar nervii sunt de partea ei , sau sunt doar calmantele de vina ? Probabil ...

Ziua urmatoare incepu la fel , rutina devenea deja enervanta , trezirea si la spital cu mine . Daca ma gandesc mai bine , este cam grav daca deja ma deranjeaza acest inceput de dimineata care , se va tot repeta .

Am ajuns in timp record , cu bijuteria asta nici nu ma mir ...Era iubirea mea , capilasul meu ...negru?! Mda , in fine , lasam asta la o parte, ok ? Stralucea atat de luminos in razele palide ale soarelui care se strecurau cu greutate prin patura continua de nori , culoarea era eleganta , iar designul impecabil . Ma facea sa ma gandesc la numele de ... Silver . „Ei haide , doar n-o sa ii pui nume masinii, frate ?” Ma intreba exasperata constiinta pe care , apropo , nu am mai auzit-o de ceva vreme . „Pai normal ca nu , am mers sa iti cumpar mai multi neuroni , duh !” Am ras chiar si eu la „gluma” constiintei mele ... Suna ciudat nu ? Si ESTE si mai ciudat .

Mi-am luat in fuga halatul pe mine si am zbughit-o la dozatorul cu apa . Pentru numele lui Dumnezeu, mai aveam putin si muream . „Da,o moarte intradevar tragica...”Sopti melancolico-ironica , din nou , constiinta (Luau-ar naiba ! ).

Am dat urgent pe gat paharul plin ochi , dupa care l-am aruncat la fix in galetusa albastra ce serveste drept gunoi . M-am intors pe calcaie si am dat nas in nas cu „dragii” mei colegi .

Rosalie isi lasa privirea in jos si rosti pe o voce rugatoare .

- Edward , ne pare rau ! Pentru tot ...

- Da , Eddie , si tu pari chiar un tip de treaba . Adauga Emmet dandu-mi un pumn usor , din prietenie, peste umar .

- Doar ca ieri , mamei mele i s-a facut rau si Carliste a trebuit sa se ocupe urgent de ea si de aceea ... Isi pierdu Rosalie brusc glasul , stapanindu-si un suspin , iar Emmet veni din spate si a luat-o iubitor in brate . Chiar se potriveau cei doi ,daca intradevar erau impreuna .

- Pai , e in regula atunci . Am spus impaciuitor , afisand un zambet sincer .

- O luam de la capat , deci ? Intreba de data aceasta tipul blond , cum il chema ... ? Am aprobat din cap si imi intinse mana zicand :

- Eu sunt Jasper , Jazz , oricum numai nu Jazzy .

- Rosalie , dar prefer Rose .

- Emmet . Spuse scurt uriasul scuturandu-mi energic bratul .

- Edward , fara nici o alintare .

- Ok , Ed ! Adauga numai decat Emmet , aducandu-mi instantaneu o expresie necajita pe chip . Nu , nu asa . Oricum spune-mi numai nu asa ! Imi repetam in minte , retraind una dintre amintirile mele interzise .

*Flashback*

Ma indreptam cu pasi regulati si capul in pamant catre sala de mese, ce arata mai ceva decat o puscarie . Imi provoca de fiecare data un dezgust din ce in ce mai pronuntat , asa ca o evitam pe cat posibil , ascunzadu-ma sub pat pentru a nu fi silit cu forta sa ma alatur „tovarasilor” mei de suferinta .

Acum era de-a dreptul lihnit si neavand alta optiune , intram posac in cantina orfelinatului , un fel de iad plin de dracusori mici , salbatici , violenti si galagiosi .

Dar exact inainte sa deschid usa , doua maini micute se infasurara in jurul gatului meu , un corp fragil dar ferm presandu-se de spatele meu amortit .

- Eddie ! Spuse o voce cristalina , entuziasmata , pe care as recunoaste-o dintr-o mie .


- Buna Edward ! Mai adauga o voce timida , dar afectuoasa , care apartinea lui ... Bree ?! Era o fata draguta , dar foarte ciudata si bonus , mai era si obsedata de mine . Se presupunea ca e prietena lui Alice , insa deseori mi se parea ca , in unele momente de scapare avea o sclipire misterioasa , parca plina de o ura profunda , ce o rodea pe interior , parea ca in orice clipa era gata sa sara peste trupul zvelt dar fargil al surorii mele .

De repetate ori am rugat-o sa se indeparteze de ea , dar spunei ierbii sa se usuce pe timp de ploaie , raului sa faca o fapta buna , soarelui sa nu mai straluceasca cand e cerul senin ca apa .

- Hei , Al ! I-am raspuns dulce , ignorand-o subtil pe Bree , prefacand-o ca nu sunt constient de prezenta ei ..

- Edward ! Imi reprosa Alice pe o voce dojenitoare dandu-si seama de ce faceam . Automat , fara alte adaugiri , am spus „bucuros” :

- Buna Bree ! Si mi-am pus un zambet tamp pe fata . Aceasta clipi des din gene , apropiindu-se incet de mine . M-am uitat disperat in stanga si in dreapta cautand o cale de scapare si am inceput sa fug in directia opusa strigand in urma :

- Am uitat ceva in camera ...

- Bine , Ed ! Spuse Alice pe o voce scazuta , trista , plecand capul pentru a evita privirile curioase . M-am oprit intr-o clipa din mersul meu alert , intorcandu-ma incet pe calcaie si m-am indreptat hotarat catre ea .

- Cred ca mai poate astepta . Am spus incet luand-o strans in brate oprindu-i lacrimile pe tricoul meu decolorat . Isi puse ambele brate pe pieptul meu si imi ceru sa o duc in camera . Aceea fu prima si ultima data cand am ranit-o , si o regret de fiecare data cand ii privesc acum chipul lipsit de expresie . Dupa acel mic „incident” nu trecura nici 3 saptamani si am parasit definitiv orfelinatul cu chipul distrus , lacrimile inecandu-mi sufletul intr-o balta de sange .

*End flashback*

Nimic nu dureaza o vesnicie ? Oare e adevarat ca viata se scurge asemea nisipului din clepsidra , asemea visului ce se evapora in urma minciunii necrutatoare ce sparge in mii de bucati chiar si sufletul unui copil . Amintirea e momentul ce il pastrezi in suflet si retraiesti clipa , lasandu-te in prada sentimentelor , dar visul frumos poate deveni cosmar ,iar amintirea devine doar un gand ce iti bantuie existenta , nelasandu-te sa traiesti , sa te bucuri de clipa prezenta . Lacrimile curg si se evapora ,fac loc altor sentimente , plansul este ploaia proprie , cea care face loc soarelui , fericirii . Insa de cele mai multe ori visul frumos nu poate sterge lacrima cosmarului . Stateam nemiscat , imagini colorate si ametitoare se derulau in fata ochilor , sau poate in minte ?!

- Edward , esti bine ? Ma intreba ingrijorata Rosalie , punandu-si o mana pe bratul meu linistitor .

M-am uitat pierdut la fiecare in parte , dar nevazand ceva clar , definit . Am simtit apoi doua maini puternice , scuturandu-ma sanatos , reusind intr-un final sa ma trezeasca din starea ciudata in care intrasem .

- Esti bine ? Repeta Jasper , privindu-ma vizibil ingrijorat .

- Da ! Doar ca ... mi-am amintit ceva . Am raspuns impreunandu-mi spracenele , o durere puternica de cap punand stapanire pe mintea mea obosita .

Am lucrat apoi fara intrerupere , extenuandu-ma intr-atat incat, in momentul in care am ajuns in camera m-am trantit in pat nemiscand nici un muschi pana dimineata .

In rest totul a curs ca o apa linistita , blanda , ce scalda fatadele stralucitoare ale rocilor ingropate de o vesnicie in albia rece a paraului .

~|~|~|~|~|~|~|~|~|~| ( dupa aproximativ 2 saptamani )

Era placut afara , un vant parca tomnatic biciuia vazduhul , dand aerului acel miros specific inante de furtuna . Ma plimbam cu Bella alaturi , care era atat de fascinata , de desprinsa de realitate . Sau aceasta era realitatea ei ? Parea ca acum isi regasea fiinta , sufletul de mult pierdut , acum se reintregea , isi gasea partile lipsa si se forma o noua Bella .

- Sti , intotdeauna m-am intrebat de ce nu iti place Isabella ... Am spus melancolic , rupand tacerea , pentru mine insuportabila .

Isi ridica privirea catre mine uimita si raspunse pe o voce scazuta , uitadu-se rapid inainte :

- Asa imi spunea mama ...

- Voi sti vreodata toata povestea ? Am intrebat cu o speranta evidenta , dar nevrand sa o constrang . Se uita la mine o clipa parca analizandu-ma si sopti :

- Da ! Fu destul de hotarat , parca cu o mica ezitare , o inflexiune de nervozitate fiind prezenta . Mi s-a parut ca dupa cateva clipe mai adauga si un „Cred...” , dar nu am mai spus nimic .

Ne-am continuat incet drumul , pierduti fiecare in gandurile ce ii complica viata , namaidand atentie lumii din jur . La un moment dat m-am impiedicat de o ramura mai solida , ajungand pe jos daca nu ma prindeam de o creanga in timp ce plonjam incet spre iarba .
- Ai putea , te rog , macar sa stai in picioare ? Ma imita Bella incepand sa rada si uitandu-se la mine , chicoteli tot mai puternice si mai adorabile se auzeau din directia sa .

- Ma bucur ca te amuz . Am spus sarcastic si am pus un zambet pana la urechi , vizibil fals .

- Ei haide , bine macar ca nu ai cazut , daca te loveai . Spuse pe un ton intelept privind spre mine , din clipa in clipa gata sa izbucneasca intr-o noua rafala de ras .

- Eu ma bucur macar ca te-am putut binespune . Imi place cum razi ... Am spus dulce , inaintand inca cativa pasi .

Se inrosi putin , plecand capul si astfel nu putu observa copacul care se i se ivea in cale si de care se putea lovi la fix in orice moment .

- Bella ai grija ... Am spus pe un ton impacientat , dar prea tarziu . Deja intra din plin in el , tinandu-se acum de cap.

Am observat totusi ca zambeste si am rasuflat usurat , multumind cerului ca nu s-a lovit , adica , ma rog , s-a lovit dar macar nu o doare . Sau o doare dar nu ii pasa ... Complicata treaba !

- Esti sigura ca astazi ai iesit din spital ? Sau nu ai trecut de atata vreme incat ti s-a facut dor ? Am intrebat amuzat , apropiindu-ma de ea .

- Nu tocmai ... Imi zambi inocent , lasandu-se in jos langa scoarta groasa a copacului acela batran , punandu-si mainile pe genunchi .

Isi atinti privirea inainte , catre padure , dar eram aproape sigur ca se gandea la total altceva . Neputandu-mi abtine curiozitatea , am intreb incet :
- La ce te gandesti ?

- La tot si in acelasi timp la nimic . Cuprind toata lumea in maini inaginare si franturi imi scapa printre degete pentru ca e prea mare . Ma gandesc la cum ma simt acum , la cum ma faci sa ma simt acum . Apoi afisa un zambet amar , lasandu-si capul sub o perdea de par ciocolatiu .

Am inghitit in sec, neasteptandu-ma la un astfel de raspuns si am intrebat cu o voce tremuranda :

- Adica ?

- Fericita . Raspunse dulce , ridicandu-si capul si asezandu-l in siguranta pe genunchi , contempland mirifica-i priveliste ce se infatisa in fata .

I-am captat apoi privirea , explorand adancul sufletului sau pur si am putut vedea atunci un inger , un inger ale carui aripi erau inchise inauntru si se zbateau sa iasa la suprafata , aratandu-si adevarata grandete . Un inger trimis in iad , un simplu om pe pamant ...

-----------

Cap 11 ... Cam lipsit de inspiratie , stiu , dar totusi sper sa va placa ... :) . Dupa cum stiti m-am implicat in proiecte noi alaturi de niste fete minunate :

In fiecare zi alaturi - pe care il scriu impreuna cu Nikannie (http://infiecarezialaturi.wordpress.com/)

Rezumat :Alice e o fată normală , melancolică şi cu mareţe idealuri din Forks . Jasper , un ofiţer tânăr este concediat şi îşi îneacă amarul retrăgându-se în uitatul oraşel unde o întâlneste pe încântătoarea Alice . Însă apar obstacole şi cei doi răzbesc cu toate puterile să îşi menţină vie dragostea .

Promisiune interzisa - pe care il scriu impreuna cu Laurika (http://promisiuneinterzisa.wordpress.com/)

Read , Enjoy and Comm !!!

Kisses !!!
Dyana :*:*>:D<>:D<

10 comentarii:

  1. foarte frumos capitolul:X:X:X:X
    bella aeriana ca intotdeauna :))
    hmmm... cred ca te-am mai intrebat dar intre carlisle si edward este vreo legatura?? ca eu asa am impresia :-?
    abia ast nextu!!! si scz dar nu cred k postez azi cap 4 din fiecare zi alaturi :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos capitolul;;)
    oricum stii k te iubesc nu?;;)
    >:D<

    kisses!!!
    Caramellaa:*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu divulg nimic in legatura cu Edward si Carliste ... vei vedea ;) .
    In legatura cu cap 4 din In fiecare zi alaturi , e in regula , stai linistita :):*!

    Big kisses !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Uhuuu, a inceput sa fie ceva ceva intre cei 2:X:>:)>:D<
    Bella, visatoare like always:X
    Si chiar ma miram sa se comporte asa Rose, Em si Jazz... bine ca erau doar suparati.:D
    Dar nu inteleg un lucru. De ce ar incepe Al sa planga doar dintr-un lucru marunt, ca mergea Ed la el in camera ca sa o evite pe Bree? Adica, da, si eu m-as supara, dar nu as plange... poate ca Al patise ceva de pe atunci.. si se simtea in pericol fara fratele ei...
    Hey, daca Bree i-a facut ceva?! Uff, sper ca nu.:(
    Subliiim:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos...
    Eu am ramas cam in urma cu caapitolele dar am recuperat :D:D
    desi cred ca ti-am mai zis-o ador cum scrii
    capitol super
    multa inspiratie
    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult , myhappylifewithyou . Am crezut, la un moment dat, ca nu iti mai place acest fic , multumesc pentru aprecieri :X:X.

    Big kisses !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. yey.! am citit tot ce`ai postat pana acum [:X]
    si ghici ce! [:>] Imi PlaCe La NeBuNie [:X:X:X:X]
    abia astept capitolul urmator [;)]
    spor la scris.! [:*]

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur enorm , kydutzu sa vad ca iti place . Chiar nu ma asteptam sa citesti atat intr-o singura zi :) .

    Kisses!!!
    Dyana :*:*>:d<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Capitolul nu este deloc lipsit de inspiratie... din contra... mie mi-a placut...
    "Cuprind toata lumea in maini inaginare si franturi imi scapa printre degete pentru ca e prea mare . Ma gandesc la cum ma simt acum , la cum ma faci sa ma simt acum...FERICITA..."
    SUPERB... BV :)
    de abia astept next-ul...

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu despre fic :*...