Hy guys !

Ei bine daca ati ajuns si pe la mine prin blog vreau sa va urez bun venit si spor la citit (sper ca va place) si sa lasati comentarii de toate felurile , bune , rele , pentru mine vor fi de folos. Kisses ,Dyana !:*:* ID : issabbeellaa

Rezumat : Atunci cand nu mai ai pentru ce sa lupti si iti repeti in fiecare secunda ca nu mai rezisti, te poate face ceva sa fi din nou tu ?Zbuciumuri sufletesti si ezitari in fiecare pas . Va reusi oare Bella sa treaca peste zidul ce o blocheaza sa viseze?



joi, 3 iunie 2010

Cap 6 – Life hates me ... or not ?!



~Bpov~
Nu m-am uitat nici o clipa inapoi , ar fi amplificat de o mie de ori durerea sufocanta ce ma apasa si pe care o simteam prezenta in mine cu fiecare pas , fiecare lacrima, tot mai intens. Un singur lucru regretam , ca am lasat sa se intample asta ...
Nu pare un lucru pentru care sa ma consum , sa imi pese catusi de putin ? Teoretic nu ! Dar in sufletul meu era singurul adevar si era unul crunt si dureros. Asa e , nu stiam multe despre el si nu am petrecut o viata de om sa il cunosc mai bine , dar imi pasa. Din ultimii doi ani Edward fu singurul care imi asculta si putinele vorbe ce le-am avut de spus , dadea atentie si micului gest ce il faceam, imi demonstra ca nu sunt singura , ca mai este o sansa . Aveam de gand sa accept ajutorul lui nerostit , dar pana am deschis ochii mai larg si am vazut adevarul . Nu se putea , eu nu puteam avea pe nimeni in jur , am fost creata ca singurul prieten si dusman sa fiu eu insami ... apoi urma un scris indescifrabil , cu cerneala intinsa pe jumatate din pagina , din cauza lacrimilor, in care mi-am destainuit framantarile acum 3 zile .
Nu era un jurnal , erau o gramada de foi goale, dar scrise , cu nimic important , dar trebuiau tinute la adapost. Gaseai cate una in fiecare coltisor , aruncate aiurea ,de ma impiedicam la fiecare pas de ele. Cine ma mai intelege ? Intrebare capcana...
Ma uitam pe fereastra acum , priveam padurea mea draga , de o saptamana nu am mai pus piciorul in ea si asta ma sfasia la propriu... Evitam cat ma tineau puterile sa mai fac aceasi greseala , vroiam sa ma tin la distanta chiar si de mine daca se putea .
Eram prea sensibila , cel mai mic incident ,absolut orice ma putea face sa sufar . Aceasta era dovada vietii mele , ramasitele adevaratei persoane din mine ,cea care s-a spart , cioburile imprastiindu-se in locuri unde nici gandul nu poate patrunde , in intuneric.
Acesti patru pereti deveneau cu fiecare zi tot mai insuportabili , parca se strageau tot mai aproape vrand sa ma inghita.
- Nu mai suport ! Am urlat din toate puterile si am trantit lampa de pe noptiera , aceasta lovind peretele si accentuand haosul din jur. Inca un minut si inebuneam daca nu ieseam putin de aici, asa ca am alergat repede afara , dar , uitand de prezenta scarilor am cazut , rostogolindu-ma pana jos .
Cand am ajuns pe o suprafata plana nu mai simteam nimic din ce se presupunea ca face parte din corpul meu . Dupa scurtul moment de amorteala eram capabila sa ma misc din nou , dar intepaturile puternice ma impiedicau sa gandesc rational . Inainte sa cad in bratele inconstientei am putut simti mirosul apasator de sange , de undeva din apropiere. Apoi s-a rupt firul tuturor framantarilor , a fericirii , a tristetii , sperantei si dezdanejdii ... totul devenind praf intr-o fractiune de secunda .

~Epov~
O saptamana ! Nu imi vine sa cred ca am lasat-o sa plece , ca nu am reactionat imediat ce am realizat ce se intampla . Dar nu , eu am stat ca prostul si m-am uitat . Nici Alice nu a mai dat vreun semn pozitiv de atunci.
Ma plimbam toata ziua prin padure , cautand-o cu speranta ca nu va putea sta departe prea mult de acest loc special pentru ea. Dar in fiecare zi acelasi rezultat , aceleasi concluzii , aceleasi probleme , aceleasi dezamagiri . Era o rutina cu care nu ma puteam obisnui . Odata ce mi-am pus in cap asta , nu mi-o mai scoate nici naiba . Da , incapatanarea ma caracterizeaza complet nu am ce-i face.
Am fost atat de incordat tot acest timp , parca ceva ma tot oprea asupra aceluiasi subiect omniprezent . Asteptam si acum , respiram sacadat ,iar ochii mi se incetosau incet , parca vrand sa formeze singuri imaginea ei . Insuportabilitate ... era cuvantul ce cuprindea intreaga mea fiinta si situatie . Imi petreceam intreaga zi si noapte afara din casa ,desi stiind ca nu era bine . Intotdeauna imi spuneam ca poate maine , dar daca maine nu mai vine niciodata ... Uneori limbi straine sunt si gandurile noastre , sentimentele , totul din jur si ne trezim ca nu mai intelegem nimic .
Ajungeam la concluzia ca ideile mele „geniale” au fost jalnice si timpul acordat lor au fost alte secunde pierdute , trecute pe langa noi odata cu vantul , purtandu-le pe cursul firesc , mai departe . Nu pot descrie aspectul dezolant din interior , dar vinovatia stiu sigur ca era prezenta, ducandu-ma incet, dar sigur pe culmile disperarii.
Trebuie sa fac ceva ! aceste patru mici si simple cuvinte faceau un adevarat haos in capul meu . Nu puteam face o miscare oricat de scurta fara sa ma sagete inca odata aceasta strigare disperata , secata de puteri , care urla cu toata intensitatea de care era in stare. Odata spuneam ca daca eu nu am atins fericirea deplina de ce trebuie sa ingreunez vietile celorlalti si asa complicate ? , acum ma autoadaugam si pe mine in tipar . Singurul lucru care imi ingreuna existenta era constiinta , care imi apartine, deci, prin urmare ... eu.
Atat a fost ! Gata ! Stop ! Inca un gand si imi pierd si urma de ratiune ce a mai ramas . Ce faceam eu nu se putea numi mers sau plimbare , ci mai degraba fuga , de mine insumi ?! Suna cam ciudat ce-i drept ... Treceam pe langa case , cladiri , pe alei , trotuare ,drumuri marginase, cine le mai tine socoteala ? Tot „mergand” la fel de „incet” , cu picioarele miscandu-se intr-un ritm alert , m-am impiedicat la un moment dat de ...ceva , desi habar nu am in ce consta acel „ceva” . Nu eram niciodata impleticit sau incurcat in ce privea deplasarea , dar tinand cont de starea mea psihica era acceptata si aceasta abatere.
Asa , m-am ridicat alene , linistindu-ma mental „ Bun Edward , fiecare pas pe rand , incetisor.” , ma comportam de parca acum invatam sa umblu. Doamne rau am ajuns ! Aducandu-mi aminte ca ultima data aveam o oarecare cantitate de demnitate am ridicat capul sus , mi-am intreptat spatele si am vazut ... o casa . Dupa aspect parea proprietatea unei familii instarite , era eleganta , cu o nota de originalitate pe alocuri . Pe usa principala scria mare si autoritar „ Fam.Charlie Swan” , mi se parea cunoscut numele , dar dupa atata timp ce absenta sfantul mai stie cine era respectivul .
Ah ce ma doare capul ! Mi-am dus in acelasi timp mana la ceafa , incercand sa opresc inevitabilul , sa imi bubuie . M-am asezat din reflex jos, pe primele scari din fata casei „respectivului” anonim , masandu-mi incet dar ritmic tampla , incercand toate metodele care nu implicau pilule mici si scarboase pentru a-mi diminua durerea brusca si puternica de cap . Am spus mai devreme ca incep sa cred in hazard si ca totul se intampla cu un scop , ei bine , asta a fost facuta pentru a ma inebuni pe mine la propriu . Ah nu mai suport ! Insa , in acelasi timp in care am gandit propozitia un sunet puternic se auzi din interiorul casei . Crezand ca am fost descoperit stand ca un vagabond in fata casei asteptand pomana ( pentru ca altfel nu aveam cum sa arat ) m-am ridicat impacientat si, bineinteles , am luat-o la fuga .
Nemaitinandu-ma picioarele , nici nu am trecut bine coltul si m-am asezat din nou jos , de data aceasta pe o banca de langa casa familiei ... Carliste Cullen . De astia chiar nu am auzit ...
Dupa sperietura de dinainte si capul a uitat sa ma mai doara . Astazi viata chiar isi bate joc de mine ! am inceput eu monologul interior . Printre alte prostii ce se invalmaseau prin putinul spatiu din cap, am realizat ceva important , „ Imi trebuie o ocupatie care sa ma distraga de la tot , sa revin din nou in tiparul firesc al lucrurilor !”
Mi-a luat ceva timp pana am cantarit toate variantele , facand un sondaj virtual la care vota cine vroia , constiinta , ratiunea , subconstientul , era un adevarat meeting pe acolo . Pana la urma m-am hotarat , voi reincepe scoala ! Mai devreme sau mai tarziu trebuia luata si aceasta decizie si cum era un moment prielnic , de ce nu ?
Mai hotarat ca niciodata, m-am ridicat , vrand sa rezolv toate formalitatile chiar acum , sa pot incepe cat mai devreme studiile .
Liceul era tot acolo , in celalalt capat al acestui minuscul si banal oras asa ca am ajuns intr-un timp record . Dupa umpic de ratacit printre caldirile scolii am descoperit si unde era secretariatul , mai exact in mijloc . Am batut respectuos la usa , iar dupa acord am intrat mladios , cu pasi siguri, inauntru.
- Buna ziua ! am salutat scurt , dar cald , nevrand sa fac o impresie proasta .
- Buna ziua ! Cu ce te pot ajuta ? Secretara era cam de varsta a doua si, mi se pare mie sau imi facea ochi dulci ? Ma rog ...
- As dori sa ma inscriu la aceasta scoala daca se poate , desigur . Cat urasc formalitatile si dulcegariile de genul asta . Mai ca imi venea sa imi dau ochii peste cap in fata doamnei la cat de patetic sunau propozitiile rostite de mine.
O anunta pe directoare de prezenta mea, dupa care ma pofti inauntru . Era un birou elegand , cald , aranjat dupa stilul vechi , unde te puteai simti comod , nu stresat ca in alte situatii .
- Buna tinere! Ia un loc, te rog ! Cu ce te pot ajuta ? Alte fraze nu mai stiu femeile astea ?
M-am asezat pe un scaun din fata biroului dupa care am repetat motivul pentru care ma aflu acolo . Amabila , mi-a inmanat niste formulare de inscriere , dovada ca am facut o impresie buna . Tot completand infinitatea de hartii , ochii mi-au sarit pe un teanc de teste si tot odata pe numele scris pe prima foaie : Bella Swan. Nu pot de cred ! Cineva chiar ma iubeste acolo sus ! Multumesc Doamne ! Imi venea sa sar pana in tavan si inapoi, dar as cam strica lucrurile de pe aici , iar doamna e chiar de treaba . Numai sa scap mai repede de aici ... Da , cum sa nu ! Imi spuse ironica o voce de undeva de prin spatele mintii .
Era vreo opt si jumatate cand am iesit de pe usa secretariatului si , desi nu ma puteam duce astazi , maine la prima ora imi voi face subita aparitie la usa Bellei .
M-am intors acasa cu o stare vizibil euforica , am pupat-o pe Alice dulce pe obraz dupa care am asezat-o pe un scaun in fata semiunui , unde planuiam sa fac un mic foc .
Am adus lemnele , tot ce trebuia si cu cel mai mic efort, l-am aprins . Flacarile mocneau in continuu , ardeau de invidie , raspandeau caldura de ura si iti uimea ochii de suparare . Era minunat !
Pe cand sa ma asez si eu jos , am observat ochii lui Alice atintiti fix catre mine , cu o expresie terifianta pe fata .
- Caut-o ! Pana nu e prea tarziu ...
Striga fiecare cuvant clar , facand tot posibilul sa ma determine sa o cred . De data aceasta eu eram cel terifiat , ea reintorcandu-se in neant . Trebuie sa ma duc , trebuie sa o cred , trebuie sa ascult de toate acestea ! Ma incurajam eu mental si , inainte sa imi dau seama, alergam disperat , cu toata viteza omeneasca , incercand sa nimeresc drumul de mai devreme prin intuneric . Am ajuns cat ai clipi si fara a ma gandi la consecinte , la nimic , eram inauntru ,imobilizat de imaginea din fata ochilor ... Doamne Dumnezeule !

-------
Here you go !!!stiu ca aparut cu o micuta intarziere , sorry  ,dar acum dau ultimele teste si nu vreau sa stric ce am muncit un an intreg  . Dar cap.6 e aici si ne-am inteles foarte bine :)) .
Nu am fost prea multumita de numarul de comentarii de la capitolul anterior  , stiu ca puteti mai mult ;) . Asa ca prupun ceva , haide sa ajungem la 15 comentarii (stiu ca e posibil ;;) ), asa pentru mine si pentru cat mai multe capitole de acum in colo ... Nu imi trebuie nimic kilometric , spuneti ceea ce simtiti cu adevarat , parerea sincera, fara rezerve :) . BIG KISSES !!!!!!! :*:*:*>:D<>:D<>:D<
Melodii de inspiratie : Plumb – Cut ( stiu ca am pus-o si la capitolul precedent ,dar e facuta pentru mine si acest fic , ma inspira de fiecare data :D ) si cea de la inceput :D .

11 comentarii:

  1. Melodia cut-plumb imi place si mie si se potriveste cu ficul tau
    :D:D
    e minunat ceea ce scrii,cu toate ca ,eu cred ca esti cam noua in lumea asta...adica la scris...sau poate nu stiu eu ,dar ma rog gata mi-am terminat aberatiile
    Ma bucur enorm ca Alice da semne de ''sanatate mintala ca sa zic asa...si sper ca cei doi sa fie impreuna ,dar ideile sunt ale tale si orice ai scrie stiu k o sa fie super.
    si gata am terminat acest comm ataaat de lung,k probabil ai sa ma injuri...:))
    abia astept capitolul urmator
    bafta la teste!!!
    si muulta inspiratie
    si mai sunt si prima,
    si asta e cel mai lung comm pe care l-am scris :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare , super tare
    Deci mi-a placut farte mut mai ales cum ai descris , deci eu nu pot sa descriu asa . A fost destul de interesant , cum se gandeau unulla altul si a fost destul de trist .Next .

    RăspundețiȘtergere
  3. ai dreptate, myhappylifewithyou ,sunt cam noua avand in vedere ca e primul meu fic :D si ma straduiesc sa fac ceva bun ... mi-a placut comentariul tau lung :))... multumesc mult tie si Laurei pentru incurajari :X , nu stiti cat de mult ajuta ... kisses! :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place ca in sfarsit esti mai optimista:x

    mi-a placut ft muult!!>:D<

    abia astept momentul reintalinriii...8->

    asa treci femeie si scrie cap.7=))

    T.iii.<33333

    RăspundețiȘtergere
  5. scriu , scriu :)) , doar ca inspiratia s-a cam comprimat in saptamana asta , nu stiu de ce :-?? ... mda, legat de optimism ;)) ... mai vedem noi cu asta :)) ... da nu zic multe [-( ... kisses , sweetheart !!! :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. daca eu as astepta pana la 15 comm pe cap ...a-ti ramane fara ficuri....daca scrii scrii pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu astept pana la 15 comentarii :O , nici nu am vrut sa se inteleaga asta ... am spus ca mi-ar placea atatea , doar ca nu am avut inspiratie :| ... imi pare rau daca s-a inteles asa :(

    RăspundețiȘtergere
  8. buna sunt nikannie, cea care scrie love can heal any wound
    foarte tare cap ca si celalate de altfel
    bafta in continuare:*:*:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Splendid:x Alice de unde stie? Oare are viziuni, cum avea de obicei?
    Se pare ca doar Bella o scoate din transa si apoi se pierde iar in abis.:x
    Poate chiar e constienta de ce se intampla in jur, dar prefera sa taca...:|
    Subliiim:x
    Ma gandeam eu ca apare Edward la usa ei, sa o salveze, dar nu stiam cum.:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur k Alice l-a sfatuit pe Edward sa o caute pe Bella, altfel nu ar fi salvat-o.
    foarte interesanta povestea:)
    ai mult talent!!
    tine-o tot asa si ajungi departe :)

    Big hug!!!
    Caramellaa:*

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu despre fic :*...