Hy guys !

Ei bine daca ati ajuns si pe la mine prin blog vreau sa va urez bun venit si spor la citit (sper ca va place) si sa lasati comentarii de toate felurile , bune , rele , pentru mine vor fi de folos. Kisses ,Dyana !:*:* ID : issabbeellaa

Rezumat : Atunci cand nu mai ai pentru ce sa lupti si iti repeti in fiecare secunda ca nu mai rezisti, te poate face ceva sa fi din nou tu ?Zbuciumuri sufletesti si ezitari in fiecare pas . Va reusi oare Bella sa treaca peste zidul ce o blocheaza sa viseze?



marți, 29 iunie 2010

Cap 9 - Remember that ?


~Bpov~

Intr-un final am adormit si eu , oboseala facandu-si simtitor prezenta si aruncandu-ma intr-o alta lume . Cred ca am adormit cu mana in parul lui deoarece cand m-am trezit , era tot acolo . Nu am precizat insa ce mi-a intrerupt sirul de imagini fara noima care se derulau in minte asemenea unui film de epoca , incet si fara zgomot . Am auzit usa deschizandu-se destul de furtunos si inchizandu-se rapid cu un clinchet nu foarte discret .

Am deschis ochii pe jumatate adormita si mi-am retras mana repede din parul lui Edward, inainte ca acesta sa fie constient de prezenta ei .

Abia apoi am zarit silueta unui barbat blond , potrivit de inalt , care purta o expresie serioasa , dar in acelasi timp amuzata , privindu-ne pe mine si pe Edward , care acum se dezmeticea ( am spus eu ca nu e prea comod cum doarme …) , fiind trezit, banuiesc, de acelasi zgomot. Isi intindea lenes membrele , dar se opri brusc in momentul in care observa si el prezenta barbatului in salon si isi indrepta spatele , aruncandu-i o privire destul de acuzatoare . Doctorul , pentru ca altceva nu putea fi avand in vedere ca purta un halat alb , specific si stetoscopul in jurul gatului , isi drese vocea incomod si incepu o conversatie trasa de coada .

- Buna ziua ! Eu sunt doctorul Carliste Cullen , cel care e responsabil de tine Isabella .

- E doar Bella . Am ingaimat eu cu o voce ragusita .

Dadu din cap , dupa care isi indrepta privirea catre Edward .

- Aaaaaaa ... Permite-ti-mi sa ma prezint , ma numesc Edward Cullen , domnule . Ce coincidenta ironica de nume nu-i asa ? termina sigur pe el , dupa scurtul moment de ezitare de la inceput .

- Intradevar ! sopti ca raspuns , devenind brusc meditativ , studiindu-l atent pe Edward .

Acesta se misca vizibil deranjat in scaunul de langa mine si imi arunca o privire fugara .

Doctorul tresari usor , revenindu-si din starea de tansa , mutandu-si ochii inapoi pe mine .

- Cum te simti Bella ? Ceva efecte adverse majore ? Se pare ca lasa politeturile repede deoparte , intrandu-si in adevaratul sau “rol” .

- Bine , domnule Cullen . Doar obosita , dar banuiesc ca este normal ? am spus-o mai mult ca pe o intrebare .

- Desigur ! Si te rog spune-mi Carliste , nu sunt atat de batran pentru “domnule” . Si se stranba teatral cand rosti ultimul cuvant , iar apoi afisa un zambet sters .

- Ah , pana nu uit , ti-ai anuntat familia ? Sunt cam nou in oras si nu am apucat sa ma familiarizez si sa cunosc pe toata lumea . Dadu apoi detasat din umeri .

Intrebarea m-a lasat fara cuvinte , trezindu-mi amintiri si ganduri adanc infipte in suflet , care acum ma invadau intr-un ritm alert , incetosandu-mi simturile si toata fiinta .

- Eu nu am ...f ...familie . Am rostit cu o greutate inimaginabila , incercand sa imi tin emotiile si lacrimile sub control doar aparent .

Amandoi isi concentrara toata atentia asupra mea , doar ca pe cand ochii celui caruia i-am raspuns ma priveau cu mila , Edward era total surprins , parca si vedeam beculetul aprins deasupra capului sau in timp ce procesa cuvintele mele .

- Imi pa... incepu Carliste bland .

- Nu ! l-am intrerupt eu cu un strigat puternic , autocontrolul topindu-se in acidul furiei de nestapanit . Am auzit acele 3 cuvinte de mult prea multe ori pentru a le mai suporta .

Prientre suspinele si agitatia ce ma controlau l-am observat pe Edward iesind din scurta stare de soc si apropiindu-se incet pentru a ma calma . Intinse o mana catre mine , aproape atingandu-ma , dar m-am ferit brusc si , uitandu-ma in ochii lui i-am spus autoritar :

- Nu ! Vreau sa f...fi ... fiu si... singura ! Am ingaimat cu greu .

De abia terminasem propozitia si Carliste deja deschisese usa , uitandu-se dupa Edward , in speranta ca acesta il urma . Imi arunca o ultima privire rece , dar care doar ascundea tristetea evidenta din ochii sai superbi , iar apoi iesi afara in tacere .

Ramanand in sfarsit singura , am continuat sa ma descrac , era prea mult pentru mine . Atat de multe ganduri inchise , blocate , scoase la lumina de o simpla intrebare nevinovata .

~Epov~

Am iesit afara lasand-o acolo singura, sa sufere . Deci asta era in spatele suferintei sale , asta o macina si incerca sa ascunda . M-am asezat pe un scaun vis-a-vis cu usa , dar doctorul Carliste m-a poftit la el in birou .

- Ia un loc , te rog ! Ma invita aratand catre un scaun imbracat in catifea neagra.

M-am asezat alene , cu gandul in alta parte si m-am intors catre el cu o expresie intrebatoare .

- Edward, ce a patit Isabella ?

- Nu stiu ! Am raspuns sincer ,chiar nu stiam mai multe decat el.

- Te rog Edward , as putea sa ajut .

- Si ce te face sa crezi ca eu as sti ? L-am intrebat la randul meu , ridicandu-mi o spanceana .

- Nu stiu . A recunoscut indignat , asezandu-se la birou .

- Uite ,eu nu stiu multe despre Bella , nici macar nu stiam ca nu are familie . Dar stai ! Si de abia atunci mi-am dat seama de ceva.

- Da ? intreba acesta , indemnandu-ma sa continui.

- Ai spus ca poti ajuta , deci esti psiholog ?

- Da.

- As putea sa ma angajez aici ca voluntar , sa invat , sa imi pot ajuta sora ? Am soptit ultima parte mai mult pentru mine, dar se pare ca a auzit-o si el .

- Ce e cu sora ta ?

- Nimic ! Deci pot ? intrebam ca un copil mic care cere sa se dea in hinta nerabdator.

- Desigur , va trebui doar sa mai discutam unele aspecte .

- Multumesc . Si i-am intins mana , mi-o scutura o clipa dupa care fu chemat de urgenta in alt salon , lasandu-ma singur .

Am iesit inchizand usor usa dupa mine si m-am intreptat aproape in fuga catre salonul Bellei . Nu se mai auzea nici un zgomot asa ca am batut incet la usa .

- Daca esti Edward, intra , daca nu , tine-ti pastilele departe de mine . Se auzi o voce slaba dinauntru si am intrat asezandu-ma in locul meu obisnuit .

Bella se uita in jos , evitandu-mi privirea si ascunzandu-se dupa o perdea de par castaniu , lung . Mi-am tras scaunul mai aproape si i-am luat o suvita , punand-o dupa ureche si mangaindu-i fin obrazul . Inca fara a se uita in sus , se lasa intr-o parte si isi sprijini capsorul de umarul meu stang , lasand doua lacrimi sarate sa ii scape pe obrazul fierbinte.
Automat , din reflex , m-am asezat langa ea pe pat , in sezut si mi-am infasurat o mana in jurul taliei sale , protectiv, in timp ce cu cealalta ii mangaiam consolator parul , asezandu-mi barbia desupra fruntii sale .

- Imi pare rau ! zise printre suspine si lacrimi .

- Shhht , totul e bine ! ii sopteam incet , in timp ce o leganam usor.

- Da , este ! spuse la randul sau , incercand sa se linisteasca si sprijinindu-se de mine complet acum .

--------

Nu stiu ce am ,dar in ultimul timp am fost atat de bulversata . Totul se invartea in jurul meu , eu stateam pe loc si inevitabil , ameteam :|. Nu credeam ca sunt in stare sa scriu nici o fraza coerenta si de aceea eram hotarata sa iau o mica pauza sa imi revin , dar m-am razgandit . Vreau sa multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine si m-au sprijinit , dandu-mi impulsul de care aveam nevoie :X:X:*:* . Deci , pana la urma aici e cap 9 , stiu ca e cam fara actiune , dar nu puteam sa il adaug pe Carliste in peisaj ca un Superman , aterizand in salon pe geam si venind cu o replica de duzina luata din filmele cu buget redus nu ? :)) Sper ca va place :D , e putin mai scurt deoarece am decis sa ma opresc aici ;)) .

Preview din capitolul urmator :

- Vorbesti serios , pot sa plec acasa ? am intrebat entuziasmata , aproape sarind din pat .
- Da , daca promiti ca stai in pat inca vreo 2 zile .
- Sigur , sigur .
- Promiti sa ai grija pana se insanatoseste de tot ? ii sopti Carliste lui Edward , dar nu suficient de incet . M-am intors inbufnata ca un copil mic si acesta , uitandu-se amuzat la mine , raspunse :
- Desigur ! Haide Bella ! Si ma ajuta sa imi fac repede bagajele . In fond ma simteam chiar bine acum .

Dap , am pus iarasi preview pentru asteptare si pentru ca e putin mai scurt capitolul ;) .

Enjoy and comm ! :*:*>:D<>:D<

Kisses!!!
Dyana :*:*>:D<>:D<

10 comentarii:

  1. A fost asa cute:x capitolul astaa:X
    Deci, biata Bella...:( Abia astept sa aflu ce s-a intamplat cu familia ei.:)
    Edward... mi se pare mie sau Carlisle il analiza pt. ca e fiul lui sau vroia sa vada daca e??:>
    S-a angajat la spitaal:x Sper sa o ajute pe Alice:X
    Subliim:x Vine azi si 10??:o3

    RăspundețiȘtergere
  2. as vrea eu sa vina , dar plec in nou la bunici , so ,no internet :(
    Cap 10 de abia in weekend :|
    Kisses !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. buna dyana,
    stiu ca nu am mai comentat pana acum, dar citesc ficul tau de la cap 4.
    imi place foarte mult cum scrii. ai un stil al tau foarte greu de egalat /
    tine-o tot asa .
    Hugs and kisses :X

    RăspundețiȘtergere
  4. destul de mult erotism, chiar daca este mai mult insinuat! (si insinuant)

    RăspundețiȘtergere
  5. OMG! Am facut o lista mentala destul de lunga in legatura cu caracterul ficului meu , dar cu siguranta nu exista si unul erotic . Nu am intentionat niciodata sa "insinuez" nimic de genul . Este doar afectiune , consolare , atractie intre 2 adolescenti , ce doamne poate fi erotic in asta ? :-??
    Daca intreadevar ceva poate fi numit erotic , este Wide Awake , unde erotismul este unul dintre caractererele principale care au ridicat ficul si l-au facut cunoscut , dar acolo asta era ideea , in acest fic nu este nici gand catre asa ceva.
    Poate vad eu lucurile altfel ?!

    RăspundețiȘtergere
  6. " Daca esti Edward, intra , daca nu , tine-ti pastilele departe de mine " foarte tare faza!
    mi se pare mie sau edward si carlisle se cunosc????
    minunat capitolul:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur k Edward a avut grija de Bella :x
    esti foarte talantata (ai cui semana);;)
    si tin sa te anunt ca le citesc cu placere (mai ales ca le citesc prima) ;;)
    te pup, veri:*
    big big big big hug:x
    CARAMELLAA>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. chiar nu puteai sa`l faci sa intre pe geam [:P] ar fi facut amandoi atac de cord daca l`ar fi vazut [:))]
    Carlisle psiholog? imi place [:X] si Edward ucenic cum ar veni [:>]
    :X >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Am revenit... si m-am pus pe citit ca de obicei...
    Mi-a placut extrem de mult spropierea tot mai puternica dintre Edward si Bella... faptul ca amandoi au probleme... dar impreuna le vor rezolva cu siguranta...
    Si Carlisle cu siguranta are un grad de rudenie cu Edward... foarte interesant...
    Trec la urmatorul ca am lipsit cam mult...
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca esti Edward, intra , daca nu , tine-ti pastilele departe de mine ...cat am ras la faza asta:)):))(de fapt,eu rad din orice:))...bn nici chiar orice)
    hmm,Carlisle=psiholog?suuuuuper
    scuza-mi intarzierea dar o anumita persoana(aceea e Dy@nn@) nu m-a lasat nici sa respir regulat...m-a pus sa scriu nonstop:((
    revenind,ca am cam inceput sa bat campii:)),capitolul e superb ca de obicei

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu despre fic :*...