Hy guys !

Ei bine daca ati ajuns si pe la mine prin blog vreau sa va urez bun venit si spor la citit (sper ca va place) si sa lasati comentarii de toate felurile , bune , rele , pentru mine vor fi de folos. Kisses ,Dyana !:*:* ID : issabbeellaa

Rezumat : Atunci cand nu mai ai pentru ce sa lupti si iti repeti in fiecare secunda ca nu mai rezisti, te poate face ceva sa fi din nou tu ?Zbuciumuri sufletesti si ezitari in fiecare pas . Va reusi oare Bella sa treaca peste zidul ce o blocheaza sa viseze?



luni, 21 iunie 2010

Cap 8 - Nightmare and "Dear diary,..."


~Epov~

Mi-am pus incet capul pe perna , obosit de atata mister , de atata suferinta si durere . Lacrimile nu mai existau , erau pierdute intr-un alt univers , intr-un colt al meu pe care nu stiam ca il am . Toata fiinta mea avea nevoie de ceva , simteam asta cu fiecare gura de aer , cu fiecare clipire , dar misterul invaluia in bratele lui cetoase si invincibile si aceasta problema .

Ma zvarcoleam incontinuu printre cearsafurile si paturile fara sfarsit si ma pierdeam incercand sa gasesc ceva ce nu exista . Alergam in cerc intr-o camera goala , alba , eram blocat si cautam fara oprire usa care se putea ascunde la fiecare pas si care ma putea duce acasa . Eram innebunit , nu mai gandeam normal , miscam mainile exasperat fara sa vreau si inchid ochii dintr-o data , involuntar .

Simteam un miros sufocant si apasator ... fum . Din instinct , am deschis violent ochii si am realizat ca eram inconjurat de foc . Cat vedeai cu ochii flacari imense mocneau cu o ura de nedescris , setea de razbunare subliniind-o fiecare pocnitura asurzitoare . Vroiam sa fug , sa fac orice numai sa nu stau asteptand sa ma fac nevazut printre ele . Dar eram prins in loc , lanturi ruginite tinandu-ma prizonier in stransoarea lor indestructibila . Ma zbateam ca leul in cusca , ca mielul la sacrificiu si , sleit intr-un final de puteri , cand in genunchi infrant de soarta.

Fumul ma bulversa , imi incetosa privirea si mintea , pana cand o lumina orbitoare si un vant cald , parfumat ma invalui pe deplin . Nu mai era nimic in jur , doar un cer senin , intruchipand speranta zilei de maine si o silueta luminoasa , vie ... un inger . Statea cu spatele la mine , nemiscat , avea un par lung , ciocolatiu , bizar de familiar . Am facut un pas sovaitor in fata , dar incepu sa fuga neintrerupt , usor micsorandu-se in orizont . Am incercat sa tin pasul , sa o ajung din urma , dar m-am trezit trantit la pamant de un vant salbatic .

- Stai ! am strigat chinuit si am simtit in acelasi timp o durere in moalele capului . Cazusem din pat ...

M-am ridicat intrigat de pe jos , confuz din pricina unei astfel de nopti ... ciudate ?! Cam putin spus intr-o astfel de situatie , avand in vedere circumstantele. Nu am mai avut nici macar un vis de ceva vreme , cu atat mai putin unul atat de misterios , bine , poate nu e cuvantul cel mai potrivit totusi ...

Daca tot am inceput sa cred in hazard , ce-ar fi daca as crede si in vise ? Si asa mi se pare ca mai nou traiesc intr-un univers pararel cu viata . Indiferent daca as crede sau nu , tot ce inteleg eu , indiferent pe ce parte l-as analiza , inseamna ca nu sunt cu toate-acasa .

Incercand sa trec cu vederea ce s-a intamplat o noapte intreaga , si subliniez , incercand , m-am imbracat lejer cu o pereche de blugi de un albastru inchis si o bluza verde , pe gat , care se asorta cu ochii mei spalaciti .

Am verificat-o pe Alice , care dormea linistita ca de obicei , apoi am iesit pe usa principala , indreptandu-ma catre spital cu o durere „decenta” de cap din cauza cazaturii de dimineata .

~Bpov~

M-am trezit foarte devreme , simtindu-ma odihnita dupa atata dormit , dar cu intepaturi mici si scurte care imi brazdau constant trupul.

Fara ca macar sa imi dau seama , am inceput sa ma gandesc la ziua de ieri .

*Flashback*

M-am trezit buimaca , neputand sa misc nici un muschi , intr-o camera complet alba , mirosind a spital . Oh Doamne ! Oh nu !

Initial crezusem ca am murit ... Dar daca era asa nu as fi avut ace si tuburi tot la 5 centimentrii pe ambele brate si aparate care sa ticaie pana te inebunesc . Plus , sa nu uitam „parfumul imbietor” care imi provoca un profund dezgust si greata.

Toate acestea alcatuiam un fel de picatura chinezeasca , sau japoneza . Oh , cui ii pasa ? Cert e ca , incet dar sigur , iti pierdeai mintile . Imi aminteam cum am cazut pe scari si mirosul de sange care , acum , stiam ca era al meu , dar ceea ce nu imi puteam explica era cum am ajuns acolo . Aveam nevoie de explicatii si ceva imi spunea ca o anume persoana are clar legatura cu asta , Edward .

Sub efectul ametitor al medicamentelor si panica de moment ce ma stapani brusc incepusem sa nici nu imi mai stapanesc reactiile .

- Eeeedward ! am inceput sa strig ca ultima nebuna.

- Va simtiti bine domnisoara ? ma intreba ingrijorata o asistenta mai tinerica , care isi facu „mirifica” aparitie la usa salonului .

- Nu ! Adumi-l aici pe Edward Cullen nenorocito ! Acum ! Exageream rau de tot, nu gluma , doar ca medicamentele astea vad ca nu tin nici cu nervii mei . La ce fata facu saraca cand iesi grabita afara mi se si facu mila de ea .

Insa nici nu apuca sa imi pare rau cu adevarat , cand aparu Edward , in toata splendoarea lui . Toti nervii mi s-au comprimat , eram perfect linistita , uitand chiar si de ce l-am chemat aici , chiar si de durerea ce o simtem in fiecare secunda peste tot .

Se putea observa cu usurinta urmele lacrimilor pe obrajii lui palizi si ochii rosii , cu un inceput de cercane sub ei . Se aseza pe scaunul de langa mine , luandu-mi mana bland intr-a lui , gest care m-a uimit profund , dar o clipa , am stans-o la randul meu. Aveam nevoie de asta si vroiam sa ii multumesc ca e aici cu mine . Nu stiu toata povestea , dar sunt sigura ca el m-a salvat .

Nu am vorbit prea mult , eram prea prinsi amandoi in ochii celuilalt , in timp ce el imi mangaia fin obrazul , eu ma topeam in atingerea lui .

Dar , la un moment dat a venit si inevitabilul si , simtindu-mi pleoapele grele , am cazut intr-un somn adanc.

*End Flashback*

Dupa ce am terminat de trecut in revista toata ziua precedenta , am constatat ca si acum , cand sunt perfect „lucida” ( daca se poate spune ca sunt vreodata asa ) , nu ma deranjeaza aceasta mica apropiere de Edward. In concluzie el m-a salvat , ii datoram mai mult decat un comun „Multumesc!” , fie el spun din toata inima sau nu. Indepartarea a fost o mare greseala , pe care , dupa cum se vede , o platesc scump , suport consecintele.

Mi-am aruncat ochii pe ceasul mare de pe perete , care arata ora 8 si jumatate . Oh , frate ! M-am afundat in perne imbufnata . Ce o sa fac aici ?

Stateam si mai uitam in tavan pierduta , cand aparu la usa asistenta de ieri , cu un pahar de apa si vreo 3 pastile dezgustatoare . Sper ca alea nu sunt pentru mine ...

- Oh , te-ai trezit deja draguta ? imi zambi frumos , neparand suparata pentru ziua de ieri . Well , whatever !

- Da. Am raspuns incet ,dupa care am oftat.

- Te doare ceva , te simti rau ? ma intreba pe un ton profesionist .

- Nu , sunt bine doar ca ma plictisesc de moarte . Am recunoscut infranta .

Chicoti scurt si parasi salonul , doar pentru a se intoarce cateva secunde mai tarziu cu un caiet ponosit si un pix. M-am uitat incurcata la ea , asteptand o explicatie .

- Pai e un caieti si un pix ...
- Nu , serios ? Crede-ma ca mi-am dat seama. Am spus ironic , dandu-mi seama ca femeia asta e umpic cam , stiti voi , proasta ?!

- Daca te plictisesti , scrie ceva , ca un fel de jurnal . De abia termina propozitia si iesi furtunos afara .

Am luat caietul , l-am deschis stangace si am strans pixul intre degete , atingand usor foaia imaculata , o idee ingalbenita .

Draga jurnalule,

Ce ironie nu-i asa ? Nici macar nu esti un jurnal adevarat , iar eu iti mai spun si “draga”. Nu prea stiu cum se face asta si nici ce ar trebui sa scriu sau mai degraba sa aberez , dar macar imi ocupa timpul ... Mi s-a spun sa scriu ce vreau , orice , dar eu nu vreau sa scriu , vreau sa vorbesc.
Niciodata nu mi-au placut jurnalele , cateva foi care contin intrega ta existenta , tot ce e mai intim si important . Si daca citeste altcineva ... Am avut nu o data initiativa de a incepe unul , dar am sfarsit prin a rupe in mii de bucati fiecare pagina , nelasand sa se vada clar nici o litera .

Nu am auzit usa deschizandu-se , dar am fost intrerupta ...

- Neata ! ma saluta o voce cunoscuta , melodioasa , dar intr-un fel diferita .

Mi-am ridicat ochii de pe scrisul meu imprastiat , pregatita sa il intampin , dar la vederea chipului sau m-am blocat . Era diferit , parea extenuat , avea niste cearcane de un mov inchis si ochi rosii si umflati , dar nu ca si atunci cand plangi . Nu mai imprastia acea lumina unica , radianta care te incalzea fara sa iti dai seama .

- Hei , esti bine ? am intrebat vizibil ingrijorata.

- Um , da , sigur . De ce nu as fi ? imi raspunse fortat , incerand sa para ca nu are nimic.

Nu am dat nici cel mai mic semn ca l-as crede asa ca a continuat .

- Am avut o noapte grea , un vis continuu , ciudat si obositor.Recunoscu intr-un final , asezandu-se pe scaunul de langa mine si punandu-si capul pe pat , nemaincercand sa ascunda ceea ce era evident.

L-am lasat in pace , sa mediteze daca are nevoie , dar la un moment dat respiratia i-a devenit regulata , semn ca a adormit. In somn , s-a intors in asa fel incat ii puteam vedea fata , nu cred ca era o pozitie prea placuta dar fie , nu il puteam deranja . Era atat de scump cand dormea (si nu numai) . Ups , doar nu am gandit eu asta . Am rosit putin , simtindu-mi fata mai calda decat de obicei si am realizat ca nu mai patisem asta de mult , imi lipsise senzatia placuta si in acelasi timp jenanta de roseata.

Incepu sa se agite putin si credeam ca are din nou un cosmar , dar nu ma lasa inima sa il trezesc . M-am intors catre el , intr-o parte si , cu o mana tremuranda i-am atins parul. Era atat de matasos si bogat , placut la atingere. Se relaxa o clipa , fapt care m-a incurajat sa continui. Am coborat mai jos , astfel incat eram aproape la acelasi nivel cu el . M-am facut comoda in timp ce mana mea se juca printre firele rebele de bronz , indreptate in toate directiile. Expresia usor incruntata fu repede luata de un zambet larg , fapt care m-a facut sa ii copiez expresia , sa zambesc la randul meu ...

-------

Intr-un final aici e si cap 8 :D . Sper din tot sufletul sa nu se mai repete povestea si sa pot posta imediat ce ajung acasa de la bunici , fara alte complicatii. Lucrand aproape o saptamana la un singur capitol , voi incerca sa le fac cat mai lungi ;) .
Si , ca sa ma revansez putin , am o mica surpriza ;)).

Preview din capitolul urmator :
Intrebarea m-a lasat fara cuvinte , trezindu-mi amintiri adanc infipte in suflet si ma uitam in sus indurerata , lacrimile deja adunandu-se in colturile ochilor.
- Eu nu ... am ... familie . Am rostit cu o greutate inimaginabila , tinandu-mi emotiile si lacrimile sub control doar aparent .
Amandoi isi concentrara toata atentia asupra mea , doar ca pe cand ochii celui caruia i-am raspuns ma priveau cu mila , Edward era total surprins , parca si vedeam beculetul aprins deasupra capului sau in timp ce procesa cuvintele mele .

Mda , cam asta e ... nu cred ca e prea clar , but you have to wait a little bit ;;) . Off, si , dupa cum vedeti nu am gasit nici o imagine potrivita pentru inceput , partea cu visul , daca gasiti ceva trimiteti-mi pe issabbeellaa@yahoo.com. Continuati sa comentati , astept parerile voastre ( verific blogul in fiecare zi de pe telefon >:) ). Kisses !!! :*:*>:D<>:D<

12 comentarii:

  1. placee mult mult!!:*

    amandoi isi dau seama incet incet ca nu pot sa traiasca unul fara celalalt...:x o apropiere treptata..:x

    pusii:* si multa bafta for the next chapter!!:)):*:*

    big ***** kises!!!:)):*

    RăspundețiȘtergere
  2. dragut... incep sa se apropie... au amandoi mare nevoie unul de celalalt si se vede asta... astept cu nerabdare urmatorul capitol...
    spor la scris

    RăspundețiȘtergere
  3. intradevar au mare nevoie unul de celalalt... ideile urmatorului capitol se cam bat prin "mansarda" :)) dar sper sa am spor la scris:)
    Kisses !!! :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. hey,incep sa se apropie unul de celalalt:):)
    ai primit un cadou de la mn
    intra pe blogul meu ptr detalii

    RăspundețiȘtergere
  5. ce draguti sunt amandoi...:X:X:X:X
    Ah ..ce bn k ai pus un preview
    M-ai facut asa curioasa
    Capitol superb...:X
    Sa ai spor la scris si multa inspiratie

    RăspundețiȘtergere
  6. Scrii foarte frumos, iar fazele cu flashbak-urile lui Bella sunt foarte frumoase. Bella nu e niciodata sigura pe ce face, toata viata ei e doar o intamplare, nu acorda foarte multa importanta unui lucru. Ea e confuza mereu, suparata, aeriana, nu isi da bine seama de ce persoane are in jurul ei, sau unde sa se aseze…
    As vrea sa o vad macar o data intr-o ipostaza in care sa fie sigura pe ea, hotarata. Asta ar fi ceva nou pentru personajul ei si placut pentru cititori.
    Astept cu nerabdare continuarea, esti foarte buna la scris. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos si romantic,
    imi place.
    Treci si pe la mine cand ai timp.
    Spor la scris in continuare.

    XoXo :*
    http://promisesofalifetime.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow Anonim , nici eu nu o puteam descrie mai bine pe Bella . Dupa parerea mea esti o persoana profunda , daca ai reusit sa faci o descriere atat de ... pot spune exacta , deoarece nu as putea sa mai adaug nimic :) . Multumesc pentru aprecieri , iar Bella va fi pusa in curand intr-o situatie in care va trebui sa ... fie hotarata , mai mult nu zic .

    Liebelaufrichtig , ma bucur ca mi-ai descoperit ficul si voi trece si pe la tine .

    Kisses for both !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Si zambetul ala superb, se datora atingerii dintre cei 2 nuu?:>:X
    Splendid:x

    RăspundețiȘtergere
  10. Da , la Edward se datoreaza atingerii ,iar la Bella datorita zambetului lui Edward :)) .
    Kisses girl !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. wow!!!! minunat capitolul!!:X:X:X:X
    deci atingerea bellei il relaxeaza pe edward!
    nici nu stii kat de mult ma bucura asta!!!:X:X:X
    trec la next k am ramas rau de tot in urma:D

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place ca Bella incepe sa reactioneze la bunele intentii a lui Edward si, totodata, la sentimentele lui :)

    super:x
    sunt impresionanta:)

    big hug!!!
    Caramellaa:*:*

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu despre fic :*...