Hy guys !

Ei bine daca ati ajuns si pe la mine prin blog vreau sa va urez bun venit si spor la citit (sper ca va place) si sa lasati comentarii de toate felurile , bune , rele , pentru mine vor fi de folos. Kisses ,Dyana !:*:* ID : issabbeellaa

Rezumat : Atunci cand nu mai ai pentru ce sa lupti si iti repeti in fiecare secunda ca nu mai rezisti, te poate face ceva sa fi din nou tu ?Zbuciumuri sufletesti si ezitari in fiecare pas . Va reusi oare Bella sa treaca peste zidul ce o blocheaza sa viseze?



duminică, 30 mai 2010

Cap 5 - Something really weird and fragility



- Hei nu ai vrea sa ... o cunosti pe Alice? Si-a impreunat in acelasi timp sprancenele , ca si cand ar fi fost o decizie de moment sau un gand rostit cu voce tare .
- Daca ai fi dispus sa mi-o prezinti , sincera sa fiu sunt curioasa sa o cunosc . Apoi am afisat un zambet micut de tot si timid . Stai asa ! Sincera , zambet , ce?, adica cum ?. Eu tocmai am zambit ?! In loc ca aceasta realizare sa largeasca forma buzelor , care se numea ...zambet, i-am copiat miscarea lui Edward de mai devreme , aparand o cuta minuscula intre sprancele mele , urmare a confuziei ce se lupta prin mine.
- Sa inteleg ca iti retragi decizia ? ma privi el cu o tenta de umor in vorbe .
- Nu , nu , e in regula . Ma gandeam doar ... la altceva. Off, Doamne ! Numai sa se termine totul si imi fac eu curatenie pe la circuite , nu mai functioneaza prea bine in ultimul timp.
- Haide , cabana in care stam nu e departe , avand in vedere ca intinsul acesta verde nu e atat de ... intins , bufni usor in acelasi timp in care a terminat de rostit cuvintele.
Am dat sa plec fara a ma gandi prea mult si dupa nu mai mult de trei pasi am inghetat la propriu. Doamne Bella doar nu ai de gand sa mergi singura cu el in locuinta lui ! imi zbiera ratiunea prin cap. O serie de scenarii mortifiante mi se derulau in fata ochilor , ingrozindu-ma de felul in care s-ar putea termina gestul meu plin de naivitate. Poate nu ar fi asa , dar sunt dispusa sa risc un pret atat de mare ? Evident si irevocabil , nu ! Nu parea a fi genul acela de om , dar aparentele sunt mai inselatoare chiar decat omul in sine , decat mintea si gandurile ascunse de care nici noi nu suntem constienti cateodata. Putea fi un om de duzina , expunand o poveste tragica unei fete neajutorate . Purta intradevar in ochi o dovada a spuselor sale , dar totusi nu , nu pot face asta . Trebuie mai intai sa imi castige increderea si asta nu va fi un lucru usor , pentru nici unul dintre noi...
- S-a intamplat ceva ? ma intreba vizibil ingrijorat.
- Da ,... nu pot ... veni ...cu tine . Simt ca asta nu e bine , nu inca . Am incercat sa spun totul fara a-l face sa se simta jignit , vroiam doar sa stie ca eram nesigura . In fond nu scria nici unde negru pe alb ca el era la fel cum l-a proiectat rodul imaginatiei si grijii mele.
Statu o clipa sa se gandeasca si continua pe un ton intelegator , aratand ca nu este deloc afectat de spusele mele .
- Inteleg si nu vad nici o problema in asta. O voi aduce pe Alice aici daca ti-e mai usor. Raspunsul lui veni relativ repede , fapt care m-a facut sa cred ca s-a gandit si la varianta aceasta de dinainte. In prezenta lui ma simteam tot timpul cu un pas in urma, mi se parea ca totul era gandit dinainte . Am decis insa sa nu dau acum importanta indoielilor si i-am dat raspunsul pe care il astepta :
- Asa este bine .
- Bun , ma intorc imediat . Apoi imi trase cu ochiul, vizibil bucuros , chiar entuziasmat . Poate din cauza curiozitatii in legatura de cum voi reactiona la vederea surorii sale . Sincer si eu eram curioasa de asta. M-am asezat apoi pe jos , asteptand ...
~Epov~
Banuiam ca va refuza sa vina cu mine. In cele doua zile in care m-am gandit la un plan prin care sa ma apropi de ea am pus in revista toate posibilitatile si reactiile pe care le-ar putea avea , fiind pregatit pentru orice situatie .
Totul a decurs destul de bine eram pe drumul cel bun. Ideea cu Alice mi-a venit in ultimul moment , ceva determinandu-ma sa nu ma despart inca de ea . Ma simteam confortabil in prezenta Bellei , nu stiu de ce dar cuvintele imi veneau siroaie , nu ramaneam niciodata fara un subiect pe care sa il deschid .
In momentul in care m-am gandit sa ii spun direct povestea mea nici nu mi-a trecut prin minte ca mi-o va spune si ea pe a ei . Tot ce am vrut era ca ea sa ma cunoasca , sa isi schimbe imaginea deformata creata de la prima noastra intalnire si sa inceapa incetul cu incetul sa aiba incredere in mine , in adevaratul „eu”. Nici de cum nu vroiam sa produc mila si cu atat mai putin lacrimi din partea ei . Nu ma asteptam sa o vad plangand la auzul povestii mele , se pare ca aveam dreptate cand am spus ca este foarte sensibila .
De la inceput,inca de cand m-am decis sa o ajut nu ma gandeam ca la un experiment sau ceva de genul . Ma vedeam ajutand-o ca un prieten , unul pe care ma indoiesc ca il are.
Acum i-am putut vedea trasaturile mult mai clar si pot spune cert ca Bella era frumoasa , cu niste ochi de un ciocolatiu inchis , mari si profunzi , niste buze pline si rozalii ,era de o fragilitate si inocenta rar intalnita .
Atunci cand am prins-o cand s-a dezechilibrat , nici eu nu stiu ce si cum am facut dar ea era lipita de mine , prinsa in ochii mei la fel de strans cum eram si eu in ai ei. Era atat de micuta in bratele mele puternice , atat de calda cu un parfum aparte , natural ,de iarba proaspata si conifere...
Brusc, am observat ceva in ultimul timp ... am inceput sa cred in destin , in hazard si ca de obicei nu stiu de ce . Poate e destinul ... hai ca devin deja patetic , ma gandeam in timp ce ma indreptam destul de rapid spre cabana.
Intr-un final am ajuns la Alice si am luat-o de mana strans , indrumand-o incet catre locul unde ma astepta Bella . Prin nestiinta ei, era atat de dulce surioara mea si , cu hotararea ca nu imi voi pierde niciodata speranta , orice s-ar intampla ,aveam o presimtire ca v-a reusi sa revina la normal.
Inca continuand sa visez la acea zi minunata, am zarit-o pe Bella stand linistita, asteptandu-ma. Cand ne-a auzit pasii si-a intors imediat privirea in directia noastra . Fara nici un advertisment, ochii ei s-au marit si parca teleghidata , inainta hotarat catre noi.Ceea ce avea sa ma socheze la propriu de abia acum avea sa urmeze. Alice isi smulse pur si simplu mana din a mea si a intins-o catre Bella , aceasta luand-o fara nicio retinere. Ma uitam neputincios la scena din fata mea , nevenindu-mi sa cred .Acela nu a fost sigur un reflex din partea ei, mai ales ca ochii ei erau plini acum , studiind-o pe Bella din cap pana in picioare atent .
Aceasta statea cu mana lui Alice intr-a ei , cu ochii inca bulbucati de uimire banuiesc , uitandu-se cand la mainile lor impreunate , cand la sora mea.
Dintr-o data, ochii lui Alice si-au pierdut sclipirea si a lesinat in fata noastra. Am prins-o inainte de a avea un contact dur cu pamantul si m-am uitat pierdut si nedumerit la Bella care parca era imaginea in oglinda a expresiei mele.
- Ce a fost asta ? ma intreba ea cu o vocea tremuranda , uitandu-se inca la Alice .
- Nu stiu ... Mi-am intors ochii catre ea in acelasi timp in care ea a facut acelasi lucru. Am ramas din nou amandoi prinsi in ochii celuilalt pana cand , de data aceasta bland, ea si-a desprins privirea de pe mine , intorcand-o catre Alice.
- E frumoasa ! sopti admirativ mangaindu-i in acelasi timp parul .
Prins in propriile mele ganduri , fara a realiza ce fac , m-am trezit spunand:
- Ce n-as da sa stiu ce a fost inainte ... apoi am oftat din toata fiinta.
S-a instalat o liniste bine meriatata , fiecare ramanand in mintea lui fara nici un bruiaj exterior. Acesta era oare un semn ca situatia nu este pierduta? Dar ce legatura avea asta cu Bella ? Atatea intrebari fara raspuns sunt obositoare ,cred ca ma voi intoarce acasa cu Alice , care tocmai deschidea incetisor ochii , acum goi ,cum eram eu obisnuit sa fie .
- Bine sis , haide acasa ! si am luat-o usor in brate. M-am intors apoi catre Bella care statea cu capul plecat in pamant evitand sa se uite la vreunul dintre noi .
- Daca a reactionat astfel la vederea mea atunci cred ca ar fi mai bine sa nu o mai aduci , poate nu ar mai trebui sa vi nici tu . Raspandesc ghinion pe kilometrii , iar tu si cu sora ta ati rabdat destule de-a lungul timpului. Incepu deja sa planga in hohote , incepand sa alerge in directia opusa .
Intre timp Alice adormi la mine in brate asa ca am lasat-o incetisor, dar in acelasi timp grabit jos , langa un capac batran , pe o gramada moale de muschi. Am inceput apoi sa alerg cat ma tineau picioarele dupa Bella , luandu-ma dupa urmele lasate de pasii ei micuti si lacrimile fiebinti care se infiltrau prin pamant , martorul vesnic al suferintei ei . Incepeam sa o intrezaresc , incet incet ajungand-o din urma . Cand am vrut sa o prind de mana , se smuci puternic si am aterizat amandoi pe iarba , unul langa celalalt . Mi-am indreptat privirea spre Bella pentru a ma asigura ca este bine , dar ea deja era cuibarita la pieptul meu, continuand sa planga . Instantaneu mi-am infasurat mainile in jurul ei , incercand sa o linistesc . Isi ridica incetisor capul , ma privi in ochi si nu sopti decat un : „Imi pare rau!” dupa care se elibera , continunadu-si alergarea , eu privind-o cu ochi straini cum se indeparteaza ...
~Bpov~
La vederea ei , ceva ciudat imi controla pasii in acea directie. Era atat de frumoasa , avea parul negru ca niste carbuni arsi in lacrimi acide de ura , ochi micuti si blanzi , negrii ca cerul intr-o noapte innorata de invidie si rautate . Semana intr-un fel cu fratele ei ... parea pura si sunt sigura ca intr-o viata normala asa ar fi.
La inceput era pierduta in timp si spatiu , blocata in viitor sau trecut , nicidecum in prezent. In momentul in care m-a zarit a iesit din starea de transa , ochii ei inainte solizi deveneau lichizi , usor deschizandu-se la culoare, iar noanta de puritate nedisparand nici o secunda. S-a eliberat dintr-o data din stransoarea lui Edward, intinzandu-mi mana . Am luat-o fara retinere , ochii ei parca comandandu-mi de undeva din interior ce sa fac.
Asta nu parea deloc ceva normal , mi-am dat seama dupa expresia socata a lui Edward, care parea spectatorul propriului destin. Fara a-mi da seama ce se intampla , Alice ateriza in bratele lui Edward, care o prinse chiar inainte ca aceasta sa atinga pamantul.
In urmatoarele momente cand se asternu o liniste deplina intre noi , am putut reflecta putin la cele tocmai intamplate . Alice a lesinat din cauza mea , Edward era ingrijorat tot din cauza mea ,cum drumurile ni s-au incrucisat , cum le-am facut rau amandurora. Toti cei care mi-au fost aproape au avut de suferit , iar ei nu era o exceptie se pare.
I-am evitat privirea lui Edward , spunandu-i ceea ce ma macina in suflet , indepartandu-ma cat eram in stare de toata lumea , de tot ce putea fi distrus , de tot ce are sentimente si poate suferi. Lacrimile si-au facut aparitia obisnuita , ingreunandu-mi inaintarea si asa impiedicata. Am simtit o mana ce ma tragea inapoi si m-am smucit puternic , ajungand intinsa pe spate , pe jos . M-am uitat in jur si l-am vazut pe Edward intins langa trupul meu fragil.
Blocandu-mi intetionat ratiunea , m-am intins catre el , asezandu-mi capul pe pieptul lui cald si am continuat sa plang .El isi infasura imediat mainile in jurul meu , protector . Era atat de bine , ma simteam in siguranta , era cald si comod... Insa trebuia sa fac ce trebuia , sa plec ...



----------
Inca un capitol greu pentru mine , dar cu inspiratia din comentariile voastre si niste muzica potrivita l-am terminat . Imi pare rau pentru finalul acesta trist , dar ii trebuie putin timp Bellei pentru a medita. Continuati sa cititi si sa comentati, sa apara mai repede capitolele  . Kisses !!! :*:*>:D<>:D<
Melodii de inspiratie : Vampire diaries – Cut (Plumb) ( ii multumesc Laurei pentru melodie :*:* ) , Alyosha-Sweet people

14 comentarii:

  1. Daca nu m-as fi uitat la film, din descrierile tale, Edward pare mai dragut ca in realitate:))

    Intr-un fel tragic...=(( Biata Bella...:( Dar prevad ca se va termina cu happy end!!:X:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa speram :) ... depinde ce idei imi vor mai veni ;)) ... kisses ! :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. super capitol,dar cred ca stii deja ;))
    incep sa cred ca Alice nu e chiar pierduta
    ador ficul asta
    abia astept capitolul urmator
    sper sa apara mai repede
    :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. daca vor fi comentarii va aparea repede :))... ma bucur ca iti place ficul meu si tu sa nu te lasi de My happy life with you !!! ... kisses:*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. ma pe tine te batt...nu ma mai lasa in suspans;))oricum superb cap:X:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  6. e superb ficul.... iti multumesc pentru timpul acordat acestuia....asi putea sa spun ca faci ceva persoane fericite..... mult succes in continuare la scris si la cat a mai ramas din afurisita de scoala

    RăspundețiȘtergere
  7. iti cam place sa ne lasi in suspans?
    deci esti o scriitoare incredibila
    felicitari si bafta in continuare:*:*:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc mult nikannie ... doar ca nu merit aceste cuvinte mari , nici nu ma pot compara cu alte scriitoare ,dar ma bucur enorm ca iti place :X ... kisses si sper sa citesti viitoarele capitole cu drag !:*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. saracutza alice..sunt curioasa de ce a lesinat asa dintr-o data..
    si bella..of..cat mai da vina pe ea..mai facut curioasa in legatura cu povestea bellei si abia astept sa aflu :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. doamne,esti foarte talentata...
    abia ast sa vad ce a patit bella de e asa de trista.
    e minunat capitolul
    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. A fost... wow... atat de... wow!
    La inceput, in perspectiva lui Edward, am crezut ca se cunosc si ca Alice isi revine, dar apoi Bella, atractia ei fata de Alice, intr-un mod fratern logic, admiratia, descrierea lui Alice in toata splendoarea ei...
    Dar ea a observat ceva ce Edward nu a putut sa faca. Alice a plans, si in privirea ei erau ura, invidia, durerea... el de ce nu vede asta?
    Splendid:x

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru ca intr-un fel inexplicabil Alice este legata de Bella si Edward desi constientizeaza acest lucru nu poate face nimic . :)
    Kisses !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. oare Bella o va ajuta pe Alice sa revina la realitate?! si va aparea si Jasper la un moment dat? [;;)] eu`s fana Jazz [:P]
    KiSseS [:*:*:*]

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu despre fic :*...