Hy guys !

Ei bine daca ati ajuns si pe la mine prin blog vreau sa va urez bun venit si spor la citit (sper ca va place) si sa lasati comentarii de toate felurile , bune , rele , pentru mine vor fi de folos. Kisses ,Dyana !:*:* ID : issabbeellaa

Rezumat : Atunci cand nu mai ai pentru ce sa lupti si iti repeti in fiecare secunda ca nu mai rezisti, te poate face ceva sa fi din nou tu ?Zbuciumuri sufletesti si ezitari in fiecare pas . Va reusi oare Bella sa treaca peste zidul ce o blocheaza sa viseze?



joi, 20 mai 2010

Cap 1 – What means life for me



Cateodata stau si ma gandesc cum am ajuns aici?Secata de lacrimi , fara viata , simtind durerea in fiecare fibra a fiintei mele,fiecare urland cu disperare ,vrand sa dispara.
Parasita,neramanand nici macar cu amintirea a ceva bun , tradarea si singuratatea aruncandu-ma in abisul negru si adanc al nimicului.Fiecare cuvant si lacrima a insemnat un pumnal in inima , o palma peste fata , un motiv in minus sa imi pese de ceva.Si toti se intreaba “de ce?” , de parca eu as sti raspunsul.De ce ?! De ce?! ,doar asta imi inunda creierul si imi demonstreaza ca mai traiesc .
Ma asez incet pe pamantul rece,cu miscari mecanice , cu mintea plina , cu sufletul gol si o lacrima incarcata de sentimente imi curge lin pe obraz si inchid ochii infranta.
Cu miscari lente imi ridic genunchii la barbie si imi pun capul pe acestia,imconjurandu-i cu bratele , incercand sa tin impreuna miile de bucati in care m-am sfasiat pe dinauntru.
Nu,nu ca nu vreau... nu pot.Am incercat ,doar ca nu se poate ,eu nu mai am viitor,doar trecut si prezent.Imi doresc sa pot sa sparg cutia asta in care m-am inchis , sa deschid usa blocata a vechii case parasite din copilarie, sa scot melcul din cochilie , dar e ca si cum as incerca sa fac piatra sa pluteasca pe apa lacului dezghetat in mijlocul inghetului de o durere arzatoare , nu ca razbunarea , ci multa suferinta.
Nu vreau ajutor , am facut tot posibilul sa nu starnesc mila , sa nu vada nimeni ceea ce se ascunde in spatele fetei.Sa nu imi vada nimeni lacrima , sau sclipirea aceea infranta din ochi.Nu mai e nimeni ,sunt doar eu cu mine.
Nu am nici o motivare sa fac asta , chiar daca as reusi nu as avea nimic , o lume neagra si necunoscuta la care nu ma pot intinde destul incat sa o ating macar.
Singurul lucru la care am tanjit de atunci a fost fericirea .Un lucru atat de simplu pentru altii ,dar un lucru atat de greu pentru mine.
Padurea era linistita, unde ma simteam bine venita intotdeauna.Parca vantul incerca sa ma mangaie ,sa imi spuna ca totul va fi bine ,macar el nu m-a tradat .Nu ma biciuia ca cei din jur,incerca sa imi dea putere ,daca nu eram o cauza pierduta poate mai avea o sansa.
Sa poti simti lacrimile curgand ,incercand sa scoata durerea afara din suflet ,lasand o senzatie de usurare.Sa iti lasi mintea in ceata , sa nu mai gandesti rational,sa nu mai simti nimic . Toate acestea pana lacrimile se opresc , pana seci si esti nevoit sa ti totul in tine ,sa nu ai pe cineva la care sa ii poti spune “prieten” si iti pui repetata intrebare uitandu-te a mia oara spre cer : “De ce ?!”.
Cuvantul nerostit,lacrima nestapanita,iubirea neimpartasita,durerea nedomolita nici macar de o vorba buna sau de o imbratisare sincera alcatuiesc aura din jurul fiinte fragile si vurnerabile numite “eu”.
Acum doi ani ,eram “om” ,adica traiam,eram fericita ,eram iubita si iubeam.Aveam o familie in care puteai gasi oricand un sfat bun sau un impuls pentru a continua.Cum a disparut ea ?Raspuns simplu :o familie instarita care are norocul sa aiba niste “vizitatori” in mijlocul noptii pusi pe “fapte mari”.
Totul suna sumbru ,nu-i asa?Desi n-ar mai avea rost ,traiesc si realizez asta,asa ca nu sunt emo sau ceva de genul.

19 comentarii:

  1. superb.....fara cuvinte:x;)

    RăspundețiȘtergere
  2. e minunat..fantastic
    ador cum ai descris sentimentele ei
    am inceput sa plang:((

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca am reusit sa transmit sentimentele Bellei atat de bine :) ... si ma bucur enorm ca ti-a placut ... kisses! :*:*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. continua tot asa ai talent la scris te vad viitoare scriitoare

    RăspundețiȘtergere
  5. super tare!
    e tare ... super
    asa de bine descris !!!
    am si eu un fic si daca vrei sa intri sa iti dai cu parerea http://anotherpartbycampire.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  6. haide sa nu exageram rarese :)) , multumesc Anonim pentru laude , iti voi citi cu mare placere ficul ;) ...kisses for all ! :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari =D>

    Imi place modul in care ai descris ceea ce simte ;)...

    Voi trece si la urmatoarele capitole, in curand, promit ;)

    Spor la scris >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. superb...
    ma bucur nespus ca am dat de ficul tau..pentru ca este genial :X
    dk ai timp am si eu un fic :)
    www.ourloveisimpossible.wordpress.com
    ma duc la nextul >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. cu mare placere am sa il citesc :*:*>:D<>:D< si eu ma bucur ca mi-ai descoperit ficul :X

    RăspundețiȘtergere
  10. vai deci este prea tari , apropo laura sunt dar cu contul de google . deci il ador , imi place cum descrii

    RăspundețiȘtergere
  11. hei >:D< ... ai primit leapsa de la mine ... Detalii pe blog!!! Te poooooooop si revin cu commennt :*:*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow cat de superb!!! Ai descris totul atat de profund si folosind cuvinte mari ..Oficial ador ficul :X:X:X ... Este exceptional:X:X:X ... Si desi in acest cap e numai durere, eu ador durerea si mai ales fiind accentuata atat de puternic:X ... Minunat!!! Chiar m-ai surprins placut!!! Te pooooooooop si trec la urm cap;)) ..:D>:D<:D

    PS: mai am si eu un nou fic, avand in vedere ca celalalt e pe sfarsite : Soapte infundate. E ce acelasi blog dar e postat sus, deocamdata sunt doar 3 cap + prefata:))) ... Astept parrerea ta!!!
    Te poooooooooop duuuulce :*:*:*

    Sunt RaMonaPettro , cu Timpul Vindeca Ranile
    http://ramonapettro.wordpress.com

    Am slectat anonim pt ca nu mergea altfel=))

    RăspundețiȘtergere
  13. wow...descrii totul atat de bine
    m-ai lasat fara cuvinte
    tine-o tot asa:*:X

    RăspundețiȘtergere
  14. acest capitol e minunat.imi place cum ai descris ceea ce simte bella
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. M-ai lasat in stare de soc. Pe fata mea e un "Wow!" care striga disperat.
    A fost asa... superb. Felul in care ai descris... atata suferinta dupa un chip angelic, atata durere dupa o masca... ai descris asa de... wow... totul.
    Oare ce s-a intamplat cu parintii Bellei? Cine erai acei "tipi" care erau pusi pe "fapte mari"? I-au omorat familia??
    Pur si simplu wow...
    Subliiim:X

    RăspundețiȘtergere
  16. hey.! [:*] doar ce am descoperit ficul tau si crede-ma, m-ai cucerit de la primele paragrafe [:X] imi place modul tau de a te exprima [:>]
    trec la capitolele urmatoare...vad ca am ceva de recuperat [:|]
    HuGs`4`Uh` [>:D<]

    RăspundețiȘtergere
  17. Hei :* , ma bucur ca mi-ai descoperit ficul si sper sa il citesti cu placere :) .

    Kisses and also hugs !!!
    Dyana :*:*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Este superb:X:X

    vei deveni cu siguranta scriitoare de succes.

    tine`o tot asa:x

    pwp, Romina:*

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu despre fic :*...